رئیس کل دادگستری اصفهان: نظام با وجود تمام دشمنی‌ها و مشکلات در عرصه‌های مختلف دستاورد‌های چشمگیری داشته است

16:56 - 09 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۸۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اصفهان: نظام با وجود تمام دشمنی‌ها و مشکلات در عرصه‌های مختلف دستاورد‌های چشمگیری داشته است
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: نظام با وجود تمام دشمنی‌ها و مواجهه با مشکلات، توانسته در عرصه‌های مختلفی، چون نظامی، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی و صدور انقلاب به جای‌جای جهان، دستاورد‌های چشمگیری داشته باشد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسداله جعفری  در آستانه انتخابات با حضور در مسجد‌النبی خمینی شهر، به ایراد سخن پرداخت.

وی در این نشست ضمن تبیین برخی دستاورد‌های نظام در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: نظام با وجود تمام دشمنی‌ها و مواجهه با مشکلات و سختی‌های بزرگ، توانسته در عرصه‌های مختلفی، چون نظامی، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی و صدور انقلاب به جای‌جای جهان، دستاورد‌های چشمگیری داشته باشد.

رئیس کل دادگستری اصفهان افزود: درست است که برخی کشور‌های منطقه از لحاظ امکانات نظامی و مالی، کشور‌های متمولی هستند، اما تفاوت داشتن اقتدار با قدرت را می‌توان در مقایسه جایگاه تعیین کننده ایران در عرصه بین‌المللی با آن کشورها، متوجه شد.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری بر اهمیت تشخیص مسیر درست توسط افراد اجتماع تاکید و تصریح کرد: هر نقطه‌ای از این نظام، همچون شورای نگهبان، قوه قضاییه، دولت و نیرو‌های مسلح و موضوعاتی مثل انتخابات را که دشمن هدف بمباران‌های تبلیغاتی خود قرار داده است همان جا نقطه قوت نظام است و مسیر درست از آن نقطه می‌گذرد.

وی به اهمیت انتخاب فرد اصلح در انتخابات، اشاره و خاطرنشان کرد: تک تک افراد جامعه موظف هستند برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات تحقیق کنند و فردی را انتخاب کنند که در گفتار و رفتار خود، خدا و حضرت امام زمان (عج) را مد نظر داشته و دارای گفتار و رفتار صادقانه، دلسوزانه با تفکر انقلابی و روحیه جهادی و خدمت به مردم باشد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: اصفهان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *