به‌زور نمی‌شود در یک تیم ماند/ کم‌کاری؟ برخی شلوغ کاری کرده‌اند

16:59 - 24 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۶۱۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
میلاد قربان‌زاده، بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: برخی شایعات را باور ندارم و فکر می‌کنم برخی شلوغ کاری کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، میلاد قربان‌زاده در فهرست مازاد سپیدرود است و این بازیکن مدتی است در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند. وی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در این مورد اظهار داشت: هنوز هیچ چیز معلوم نیست. فعلا گفتند در تمرینات شرکت نکنم، تا در آینده‌ای نزدیک در این‌باره صحبت کنیم.

این بازیکن ادامه داد: مچ پایم کمی درد می‌کرد و من فرصت را غنیمت شمردم و برای استراحت بیشتر فعلا در تمرینات شرکت نمی‌کنم.

قربان‌زاده در مورد شایعه کم کاریش برای سپیدرود تصریح کرد: هنوز با علی کریمی صحبت نکردم و نمی‌دانم دلیل این تصمیم چیست. از طرفی برخی شایعات را باور ندارم و فکر می‌کنم برخی شلوغ کاری کرده‌اند. فقط به من گفتند فعلا در تمرینات شرکت نکن تا بنشینیم و صحبت کنیم.

وی در مورد جداییش از تیم سپیدرود گفت: فرقی برای من نمی‌کند. اگر ماندم که همچنان به این تیم کمک می‌کنم و اگر هم نماندم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. البته من نسبت به سپیدرود بی تفاوت نیستم بلکه منظورم این است که در فوتبال حرفه‌ای این جدایی‌ها طبیعی است‌.

قربان‌زاده ادامه داد: من هم پیشنهاداتی دارم که یکی از آنها لیگ برتری و سایر آنها لیگ یکی است.ا گر از سپیدرود رفتنی شدم، به آنها فکر خواهم کرد‌.من همیشه فکر می‌کنم سپیدرود تیم خودم است چون برای این تیم زحمت کشیدم و آن را از خودم جدا نمی‌دانم ولی به زور هم نمی‌شود در تیمی ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *