اعمال نظارت مؤثر و مستمر بر عملکرد‌ها/ حضور مؤثر در عرصه حقوق عامه موجب افزایش رضایتمندی عمومی شده است

15:58 - 24 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۶۰۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین مظفری ضمن بازدید از مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد گفت: حضور مؤثر دستگاه قضایی در عرصه‌های مختلف اجتماعی با هدف دفاع از حقوق عامه موجب افزایش رضایتمندی عمومی شده و انشاء الله با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این اقدامات به صورت هدفمند استمرار خواهد یافت.

لزوم رعایت قانون و شرع در قوه قضاییه / حضور مؤثر دستگاه قضایی در عرصه‌های مختلف اجتماعی موجب افزایش رضایتمندی عمومی شده استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در رأسی هیأتی از مقامات قضایی و اداری و در ادامه بازدید از مجتمع‌ها و حوزه‌های قضایی مشهد و شهرستان ها؛ از مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد بازدید و با قضات و کارکنان این مجتمع دیدار و گفتگو کرد.


در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین مظفری با تقدیر از اقدامات انجام شده در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد خاطر نشان کرد: حضور مؤثر دستگاه قضایی در عرصه‌های مختلف اجتماعی با هدف دفاع از حقوق عامه موجب افزایش رضایتمندی عمومی شده و انشاء الله با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این اقدامات به صورت هدفمند استمرار خواهد یافت.


رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به وجود سیستم‌های نظارتی قدرتمند درون سازمانی بیان کرد: تمام تلاش ستاد مدیریت استان خراسان رضوی حفظ سلامت ارکان سازمان به ویژه نیروی انسانی از مخاطرات گوناگون است.


وی با اشاره به برخی از اظهارنظر‌های غیرکارشناسانه در مورد عملکرد دستگاه قضایی گفت: متأسفانه در مواردی شاهدیم که عده‌ای افراد ناآگاه با دشمن هم صدا شده و در مورد عملکرد دستگاه قضایی اظهارات و مطالب نادرستی بیان می‌دارند که جای تأمل دارد. بر این اساس انتظار می‌رود در این اظهار نظر‌ها انصاف رعایت شود.


رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تأکید بر انتظارات افکار عمومی از دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: مردم از خادمان خود در قوه قضائیه انتظار رعایت قانون و شرع را دارند که این مهم باید بصورت ویژه مورد توجه شما همکاران گرانقدر قرار داشته باشد.


حجت الاسلام والمسلمین مظفری ضمن تقدیر مجدد از اقدامات قضات و کارکنان محترم بویژه در زمینه کنترل ورودی پرونده، کاهش موجودی پرونده‌ها و تسریع در انجام امور مراجعان گفت: با تمام توان ضمن اعمال نظارت مؤثر و مستمر بر عملکرد‌ها از اقدامات قانونی، نظام مند و استاندارد با رویکرد تخصصی حمایت می‌کنیم.


به گزارش میزان، در این مراسم تعدادی از قضات و کارمندانی که در این زمینه نقش فعالی داشته اند تقدیر شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *