بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر از مرکز نگهداری معلولین دخترانه بوشهر

16:47 - 01 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۸۰۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر از مرکز نگهداری معلولین دخترانه بوشهر
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار چهره به چهره با معلولین بالای ۱۴ سال دخترانه استان در جریان کمبود‌ها و مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف مرکز نگهداری معلولین بالای ۱۴ سال دخترانه بوشهر از زحمات و تلاش‌های مسئولین و کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن دیدار نزدیک و چهره به چهره با معلولین در جریان کمبود‌ها و مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهرانگیز گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود بود نداشتن گاز لوله کشی بود که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می‌شود این مساله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل مشکل آن براید و این مجموعه را یاری کند.
 
وی افزود: مشکلاتی نیز در مورد آب مصرفی این مجموعه وجود دارد که از مدیر عامل آبفا استان بوشهر تقاضا می‌شود این مساله را نیز مد نظر قرار دهد. 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر پس از گفت‌وگو با مسئولین این مجموعه بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل تخت خواب، تشک، پتو، ویلچر، کولر گازی و مایحتاج غذایی دچار کمبود‌هایی است که نیاز هست از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *