زیرساخت‌های اجرای کارت سوخت فراهم نیست/بازبینی از نازل‌های سوخت صورت نگرفته است

14:31 - 24 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۶۰۲۴
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: با توجه به الزام استفاده از کارت سوخت، تاکنون بازبینی و تعمیری از نازل‌های سوخت صورت نگرفته که این مسئله اجرای طرح را با تعویق همراه می‌کند.

بیژن حاج محمد رضا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد در خصوص زیرساخت‌های استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌های سوخت گفت: برای اجرای این الزام هیچ کدام از جایگاه‌های سوخت مورد بازبینی و دقت نظر مجدد قرار نگرفته و نازل‌های سوخت همانی هستند که از قبل باقی مانده است.
 
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت با اشاره به اینکه تعمیر یا تغییری بر روی دستگاه‌های سوخت گیری صورت نگرفته، عنوان کرد: این سیستم برای ۱۲ یا ۱۳ سال گذشته هستند که نیاز به قطعات همان دوره را دارند و هم اکنون در بازار موجود نیست، به همین خاطر در بسیاری از جایگاه‌ها باید تعویض تجهیزات صورت گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه صحبت‌هایی در خصوص اتصال کارت بانکی به کارت سوخت و جایگزینی آن مطرح است، گفت: پیش از این نیز صحبت‌هایی مطرح بود که به جای یک کارت از دو کارت استفاده شود که یکی کیف پول و دیگری کارت سهمیه باشد، اما استفاده از کیف پول در شرایطی که سهمیه‌ای وجود ندارد کمرنگ شد و در نهایت استفاده از آن به بعد موکول شد.
 
حاج محمد رضا اظهار کرد: تجهیزات مربوط به کارت سوخت مربوط به سال ۸۶ است که در راستای بازبینی و تعمیر آن‌ها باید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ورود کند و جایگاه داران تعهدی نسبت به این زمینه ندارند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *