گفت‌وگو|

نوری: استقلال مقابل صنعت‌نفت بی‌نقص بازی کرد/ دشمنان چوب لای چرخ استقلال می‌گذارند

0:50 - 28 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۱۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نوری: استقلال مقابل صنعت‌نفت بی‌نقص بازی کرد/ دشمنان چوب لای چرخ استقلال می‌گذارند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با غیرت بازیکنان استقلال، حاشیه‌سازی و شیطنت دشمنان نقش بر آب می‌شود و تیم یکی پس از دیگری بازی‌های خودش را می‌برد.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در نیمه اول صاحب توپ و میدان بود و صنعت‌نفت حرفی برای گفتن نداشت. سیستم آبادانی‌ها دفاع و ضد حمله بود که با یک مهاجم بازی می‌کردند. داور یک پنالتی ۱۰۰ درصد را برای استقلال نگرفت. نیمه دوم نیمه مربیان بود و جواد نکونام تعویضی که کرد، روند تیم عالی شد. بازیکنان استقلال چند موقعیت گلزنی خوب دیگر هم داشتند که محمدی و بلانکو کم دقت ضربه زدند.

وی در مورد تک گل استقلال توسط مهدی‌پور افزود: مهدی‌پور گلی عالی زد که نتیجه همکاری بازیکنان هجومی تیم بود و کار‌هایی که در تمرینات انجام دادند را به نحو احسن به اجرا درآوردند. استقلال قاطعانه و بی‌نقص بازی کرد و مقابل صنعت نفت آبادان پرقدرت ظاهر شد.

*امیدوارم یامگا برگردد و سمت راست استقلال را بیمه کند

کارشناس فوتبال درباره حرکت تحسین برانگیز و حمایت باشگاه استقلال از یامگا عنوان کرد: بازیکنان استقلال برای تجلیل از این کوین یامگا، با پیراهن‌هایی وارد زمین مسابقه شدند که تصویر این بازیکن روی آن حک شده بود تا نشان دهند به یاد هم‌تیمی دوست داشتنی خود هستند. یامگا نیز که به همراه پدرش در ورزشگاه حاضر شده بود، بازیکنان، اعضا و کادرفنی استقلال برایش سنگ تمام گذاشتند و با این حرکت زیبا از یامگا قدردانی کردند. یامگا در چند فصلی که برای استقلال بازی کرده، با تمام توان، بدون حاشیه و بسیار عالی کار کرده است. او مهره کلیدی استقلال بود و کسی به اندازه کیفیت او نمی‌تواند جایش را پر کند. ان‌شاءالله دوباره بیاید و سمت راست استقلال را بیمه کند.

*استقلال باید ۳ بازیکن دیگر هم می‌گرفت

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارد، گفت: استقلال لیاقت قهرمانی را دارد و بهتر از سایر رقیبان نتیجه می‌گیرد. برای رسیدن به قهرمانی تمامی بازیکنان با جان و دل بازی می‌کنند. به نظرم استقلال با وجود اینکه ۳ بازیکن را در نیم فصل جذب کرد، باید برای ادامه مسابقات ۳ نفر دیگر را هم می‌گرفت، اما جواد نکونام با تعصب و غیرت کارش را با حمایت هواداران استقلال ادامه می‌دهد.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: برخی از دشمنان استقلال که چوب لای چرخش می‌گذارند، دوست ندارند این تیم بزرگ قهرمان شود. به امید خدا بچه‌های باغیرت و پرتوان استقلال با بازی‌های خوب‌شان حاشیه‌سازی، حربه و شیطنت این حسودان را نقش بر آب می‌کنند و امسال استقلال یک قهرمانی باشکوه را برای هواداران به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *