سیاست‌های اجرایی بودجه سال ۹۸ / یک فوریت مجوز ۳۰ هزار میلیارد تومان اوراق برای طرح‌های حمل و نقل عمومی

17:00 - 24 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۵۹۹۶
بررسی یک فوریت مجوز انتشار ۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی به منظور اجرای طرح‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران و سیاست‌های اجرایی لایحه بودجه ۹۸ شهرداری تهران از جمله مهمترین دستورات جلسه فردای شورای اسلامی شهر تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، شهر تهران یکصد و هفتمین جلسه شورا با بررسی یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاح بند الف. تبصره بیستم مصوبه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران و مجوز انتشار ۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی به منظور اجرای طرح‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران فردا از ساعت ۹ الی ۱۱ آغاز خواهد شد.

بررسی طرح سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران دیگر دستور مهم جلسه فردا خواهد بود.

همچنین در جلسه آتی شورای شهر طرح الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه افزایش انتصاب جوانان در تصدی پست‌های مدیریتی و ارتقا سهم و نقش آنان در مدیریت شهرداری تهران نیز بررسی می‌شود.

برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه برای انتختاب بازرس اصلی و علی البدل نیز در جلسه آتی شورا صورت می‌گیرد.

بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ادغام و کاهش حوزه‌های معاونت شهرداری از ۹ سطح به حداکثر ۶ سطح سازمانی و حذف پست‌های قائم مقام و یا جانشین و مشاور در کلیه واحد‌های ستادی، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه نیز در دستور جلسه فردای شورای شهر قرار گرفته است.

در این جلسه همچنین لایحه شناسنامه تک باغات و اراضی مشجر بررسی و انتخاب نماینده شورا در کمیسیون بدوی رسیدگی به کفالت نظام وظیفه انجام خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *