رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

9:39 - 21 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۱۳۳
تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در پایتخت را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در پایتخت با بیان اینکه اجرای محدودیت‌ها از ساعت ۲۲ امشب، شنبه ۲۱ بهمن آغاز می‌شود گفت: مرحله دوم نیز از ساعت شش صبح روز یکشنبه، ۲۲ بهمن ماه تا پایان مراسم و در مسیر‌های سیزده‌گانه تعیین شده برای راهپیمایی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه از شش صبح فردا کلیه محور‌های عمود بر محور اصلی راهپیمایی یعنی خیابان انقلاب از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی و همچنین طول بزرگراه جناح و طول بزرگراه آیت‌الله سعیدی محدودیت انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره مسیر‌های جایگزین برای تردد نیر اظهار کرد: به جهت رفاه حال شهروندان مسیر‌های جایگزینی تعیین شده است که در بخش شرقی محور امام علی (ع) و در محدوده خیابان انقلاب زیرگذر سعیدی مفتح به سمت جنوب و در مرکزیت از طریق تونل توحید امکان تردد وجود دارد.

وی ادامه داد: در بخش غربی زیرگذر استاد معین و محور شهید ستاری و شهید لشکری، خیابان فرودگاه، بلوار معراج نیز مسیر جایگزین خواهد بود.

سرهنگ موسوی پور گفت: در طول مسیر اصلی راهپیمایی یعنی طول خیابان انقلاب و آزادی و همچینین بزرگراه جناح از فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی و آیت الله سعیدی جنوب به شمال و شمال به جنوب از میدان فتح تا میدان آزادی تا شعاع پنجاه متری ممنوعیت توقف اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *