گفت‌وگو|

استکی: وظیفه ما ساختن بوکسور برای تیم ملی است/ زنجیره بوکس با تیم امید کامل شد

7:45 - 21 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۹۰۸۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
استکی: وظیفه ما ساختن بوکسور برای تیم ملی است/ زنجیره بوکس با تیم امید کامل شد
سرمربی تیم بوکس امید معتقد است زنجیره تیم‌های ملی با تیم امید کامل شده است.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان درباره پایان اردوی دوم تیم بوکس امید اظهار داشت: اردوی خوب و منظمی داشتیم و بوکسور‌ها با تمام وجود در تمرینات حاضر میشدند تا بتوانند از تجربیات کادرفنی استفاده کنند. به هر حال این نفرات جوان هستند و انگیزه و استعداد آن‌ها می‌تواند آینده بوکس ایران را بسازد.

وی افزود: ۴۰ بوکسور (همراه با مربی) در دور دوم حضور داشتند و ۱۲ روز در اردو بودند. اواخر اردو هم بوکسور‌هایی اضافه میشدند تا با نفراتی که در این مدت در کوران تمرینات بودند، انتخابی بزنند. قرار ما بر این است هرکسی انتخابی را برد در اردو باقی بماند، چون با این کار انگیزه در بوکسور‌ها زیاد می‌شود.

سرمربی تیم بوکس درباره اینکه آیا پیش از پایان سال باز هم اردوی این تیم برپا می‌شود، گفت: از روز ۱۵ اسفند ماه قرار است ۱۹ بوکسور وارد اردو شوند تا سومین دوره تمرینات را پیش از پایان سال برگزار کنیم. برنامه آنور سال هم آماده است که باید با مسئولان فدراسیون برنامه ریزی کنیم و ببینیم چه زمانی می‌توانیم دور چهارم اردو را داشته باشیم.

استکی ادامه داد: باید انقدر تمرین کنیم و مسابقه درون اردویی برگزار کنیم که مدعیان را در اوزان مختلف بشناسیم. وظیفه ما در تیم امید این است که به تیم ملی بزرگسالان بوکسور تزریق کنیم و دنبال مسائل جانبی و حضور در مسابقات نیستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه دست به دست هم دادند تا تیم امید سرپا شود و باید از این بوکسور‌ها حفاظت شود تا خدایی نکرده خیلی زود از دنیای قهرمانی فاصله نگیرند. زنجیره تیم‌های ملی بوکس با تیم امید کامل شده و انشاالله بتوانیم به این رشته همچون گذشته خدمت کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *