پلمب طلافروشی به علت عدم رعایت بسته پیشگیرانه حفاظتی و امنیتی /طلافروشان در مجتمع‌های صنفی طلا و جواهر به کار خود ادامه دهند

10:34 - 24 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۵۸۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی خبر از پلمب یک طلافروشی در مشهد که مورد سرقت نافرجام قرار گرفته بود داد و گفت: این طلافروشی به دلیل عدم رعایت بسته پیشگیرانه حفاظتی و امنیتی پلمب شد.

پلمب طلافروشی به علت عدم رعایت بسته پیشگیرانه حفاظتی و امنیتی / طلا فروشان باید در مجتمع‌های صنفی طلا و جواهر به کار خود ادامه دهند / طلا فروشان باید بسته حفاظتی و امنیتی را دقیق رعایت کنندغلامعلی صادقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی اظهار داشت: طلا فروشی که هفته گذشته مورد سرقت نافرجام قرار گرفته بود به دلیل عدم رعایت بسته پیشگیرانه حفاظتی و امنیتی طلافروشی‌ها روز پنج شنبه مورخ ۲۲ آذرماه سال جاری پلمب شد.

این مقام قضایی افزود: البته در وقوع این جرایم عدم توجه به برخی از نکات پیشگیرانه، می‌تواند باعث ایجاد انگیزه در مرتکبین این جرایم شود لذا توجه به پیشگیری‌های وضعی در کاهش این جرایم نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی بیان کرد: بنا بر گزارش پلیس پیشگیری طلا فروشی که مورد سرقت قرار گرفته بود بسته حفاظتی و امنیتی طلافروشی‌ها را رعایت نکرده بود و دوربین‌های واحد صنفی دچار نقص فنی بوده است.

دادستان مشهد عنوان داشت: این واحد صنفی طلا فروشی در سال ۱۳۸۸ نیز مورد سرقت قرار گرفته و درآن زمان هم به مالک ابلاغ شده است که باید فعایت خود را در مجتمع طلافروشان ادامه دهد که متاسفانه به این موارد توجه نشده است و بر همین اساس و به جهت پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از جان و مال مردم این مکان تا رفع این نواقص پلمب خواهد بود.

این مقام قضایی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سرعت عمل نیرو‌های انتظامی دردستگیری متهمین، گفت:: دستگاه قضایی با مرتکبین چنین جرایمی که امنیت و آسایش مردم را خدشه دار می‌کند بدون کوچکترین ملاحظه‌ای و وفق قوانین و مقررات تحت تعقیب قرار داده و این افراد به اشد مجازات محکوم خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *