رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازداشت ۳۰۰ فلسطینی در اردوگاه الامعری/نظامیان صهیونیست منزل یک فلسطینی را ویران کردند+تصاویر

8:21 - 24 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۵۸۴۲
همزمان با سی‌وهشتمین راهپیمایی بازگشت در نوار غزه و کرانه باختری، منابع فلسطینی از ویران کردن خانه «ابوحمید» که پیش از این طی عملیاتی یک صهیونیست را به هلاکت رسانده بود و همچنین بازداشت ۳۰۰ نفر در اردوگاه «الامعری» خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه «الامعری» ۳۰۰ نفر که تعداد زیادی از آنان کودکان و زنان بوده‌اند را بازداشت کرده‌اند.

نیروهای امنیتی با یورش به منزل «ابوحمید» که پیش از این طی عملیاتی یک صهیونیست را به هلاکت رسانده بود منزل وی را تخریب کردند.

بازداشت ۳۰۰ فلسطینی در اردوگاه الامعری/نظامیان صهیونیست منزل یک فلسطینی را ویران کردند

صدها نفر از فلسطینیان در مقابل منزل ابوحمید تجمع کرده و قصد داشتند تا از این اقدام نظامیان صهیونیست جلوگیری کنند اما با خشونت و ضرب و شتم آنها مواجه شدند.

در همین حال رسانه‌ها گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی در غرب رام‌الله یک جوان فلسطینی را هدف گلوله قرار داده و به شهادت رساندند.

بازداشت ۳۰۰ فلسطینی در اردوگاه الامعری/نظامیان صهیونیست منزل یک فلسطینی را ویران کردند

روز جمعه ساکنان نوار غزه سی‌و‌هشتمین دور از راهپیمایی بازگشت را برگزار کردند.

خشونت نظامیان رژیم صهیونیستی در این راهپیمایی به مجروح شدن ۴۶ نفر از تظاهرات کنندگان منجر شده است.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت جمعه هر هفته در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی و در اعتراض به تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت به شهر قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.

بازداشت ۳۰۰ فلسطینی در اردوگاه الامعری/نظامیان صهیونیست منزل یک فلسطینی را ویران کردند

شمار شهدای فلسطینی «راهپیمایی بزرگ بازگشت» به دست نیرو‌های صهیونیستی تا کنون به بیش از ۲۵۰ تن رسیده است، افزون بر آن که بیش از ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در این تظاهرات مسالمت آمیز مجروح شدند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *