گزارش خبرنگار اعزامی میزان از قطر

جهانبخش: از الان تمام بازی‌ها مثل فینال هستند/ جزئیات و لحظه‌ها می‌توانند شرایط را رقم بزنند/ جای اشتباه وجود ندارد

11:42 - 10 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۷۳۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جهانبخش: از الان تمام بازی‌ها مثل فینال هستند/ جزئیات و لحظه‌ها می‌توانند شرایط را رقم بزنند/ جای اشتباه وجود ندارد
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: از فردا که اولین بازی فینال ما در مرحله حذفی است تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و سربلند از زمین خارج شویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی میزان به قطر، علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی ایران مقابل سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ اظهار داشت: قبل از همه چیز خیلی خوشحالیم که مرحله گروهی را با شرایط خوب سپری کردیم. ما سه بازی خوب انجام دادیم و به اهداف‌مان رسیدیم. بازی با سوریه قطعاً بازی سختی خواهد بود. ما به تمام تیم‌هایی که مقابل آن‌ها بازی می‌کنیم احترام می‌گذاریم.

وی ادامه داد: سوریه تیمی کاملاً فیزیکی است و بازیکنانش در زمین خیلی می‌دوند. آن‌ها تا به اینجای تورنمنت از شرایط خیلی خوبی برخوردار بودند. ما بازی این تیم را دیدیم و به نظرم تیم قابل احترامی هستند. از طرفی هم ما در زمان چند روزه‌ای که داشتیم از لحاظ تاکتیکی، ذهنی و بدنی سعی کردیم خودمان را برای این بازی آماده کنیم. از الان تمام بازی‌ها مثل فینال می‌ماندند و جزئیات و لحظه‌ها می‌توانند شرایط را رقم بزنند.

هافبک تهاجمی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: در دو سه بازی قبلی در مرحله حذفی دیدید که لحظه‌ها شرایط را تغییر داد و ما این را می‌دانیم که چقدر مهم است در تمام طول بازی تمرکز داشته باشیم. همانطور که گفتم بچه‌ها از نظر روحی و روانی و فیزیکی آماده این بازی هستند. می‌دانیم چقدر برای مردم‌مان این بازی‌ها مهم است و قطعاً همه ما یک هدف داریم و آنهم رسیدن به آرزوی است که در این بازی‌ها داریم. قطعاً برای رسیدن به این آرزو تلاش می‌کنیم. از فردا که اولین بازی فینال ما در مرحله حذفی است تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و سعی می‌کنیم سربلند از زمین خارج شویم.

جهانبخش درمورد اینکه ایران جزو قدرت‌هایی بوده که ثبات خودش را حفظ کرده، گفت: برای ما مهم بود که بتوانیم از لحاظ اقتدار و شرایطی که داریم برای هدف‌مان آماده شویم. به نظرم مرحله گروهی و بازی فردا یک تفاوت دارد. در مرحله گروهی کادر فنی بازیکنان را تغییر داد و از نظر اشتباهات فردی و گروهی می‌شد جبران کرد تا بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم، اما در بازی فردا جای اشتباه وجود ندارد و کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند شرایطی را رقم بزند که یک تیم از تورنمنت خارج شود. 

وی خاطرنشان کرد: می‌دانیم که ۳ پیروزی در بازی‌های قبلی انتظارات را بیشتر کرده، اما بازی فردا مسابقه‌ای متفاوت است و باید در لحظه ۱۰۰ درصد آماده باشیم؛ چه از نظر فردی و چه تیمی باید چیزی که کادر فنی می‌خواهد را لحظه به لحظه اجرا کنیم و بتوانیم به هدف بزرگی که داریم، برسیم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *