در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر|

پس از ۳۲ سال، مشکل اسناد اراضی ۲۶ هزار نفر در ۱۰ روستا و ۴ شهر منطقه عسلویه برطرف شد/ برای ۱۴۰۰ خانه سند صادر شد

9:54 - 04 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۳۲۱
پس از ۳۲ سال، مشکل اسناد اراضی ۲۶ هزار نفر در ۱۰ روستا و ۴ شهر منطقه عسلویه برطرف شد/ برای ۱۴۰۰ خانه سند صادر شد
رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم منطقه عسلویه، مشکل اسناد اراضی آن‌ها بود که قدمت این مشکل به بیش از ۳۰ سال می‌رسید و در طول این بیش از سه دهه، اراضی مردم منطقه عسلویه فاقد سند مالکیت بود.

خبرگزاری میزان_ به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، در جریان سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به منطقه عسلویه، پس از ۳۲ سال، مشکل اسناد اراضی ۲۶ هزار نفر در ۱۰ روستا و ۴ شهر منطقه عسلویه برطرف شد و برای ۱۴۰۰ خانه سند صادر شد.

شایان ذکر است، یکی از دغدغه‌های اصلی مردم منطقه عسلویه، مشکل اسناد اراضی آن‌ها بود که قدمت این مشکل به بیش از ۳۰ سال می‌رسید و در طول این بیش از سه دهه، اراضی مردم منطقه عسلویه فاقد سند مالکیت بود.

در جریان سفر امروز رئیس قوه قضاییه به عسلویه، اسناد مالکیت اراضی برای تعدادی از مردم منطقه صادر و به ان‌ها اهدا شد و مابقی اسناد نیز طی روز‌های آتی صادر خواهند شد تا دغدغه اصلی مردم منطقه عسلویه پیرامون مالکیت بر اراضی‌شان به طور کامل مرتفع شود.

رئیس دستگاه قضا در مراسم اهدای اسناد مالکیت اراضی مردم عسلویه که در منزل یکی از اهالی خونگرم این منطقه که از خانواده شهدا بودند بدون تشریفات برگزار شد، خطاب به «بابایی» رئیس سازمان ثبت تاکید کرد که مردم پرتلاش و خونگرم منطقه عسلویه استحقاق ارائه خدمات بیشتری را دارند و ما باید تمام تلاش خود را به کار بندیم تا در حیطه وظایف و اختیارات خودمان، مشکلات قضایی و حقوقی مردم این منطقه را برطرف سازیم. 

رئیس عدلیه تاکید کرد: خدمت بدون منت به مردم، جزو وظایف و مسئولیت‌های ماست و لحظه‌ای نباید از این امر غافل شویم و به هیچ وجه نباید تصور کنیم که این ارائه خدمات، به منزله لطف به مردم است؛ ما باید در همه حال خدمتگزار مردم باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *