در رأس هیئت عالی قضایی؛

رئیس قوه قضاییه در بیست ونهمین سفر استانی خود به بوشهر می‌رود

17:46 - 03 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۶۲۳۴
رئیس قوه قضاییه در بیست ونهمین سفر استانی خود به بوشهر می‌رود
رئیس قوه قضاییه در بیست ونهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، فردا در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان بوشهر عزیمت می‌کند.

خبرگزاری میزان _گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بیست ونهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، فردا چهارشنبه (۴ بهمن) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان بوشهر عزیمت می‌کند.

رئیس قوه قضاییه پیش از ورود به بوشهر، به منظور برپایی چند برنامه و دیدار، در شهرستان عسلویه، توقفی خواهد داشت.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان بوشهر ترتیب خواهند داد؛ حضور در جلسه شورای اداری، دیدار با قضات و کارکنان واحد‌های قضایی و حضور در جلسه شورای قضایی، در زمره برنامه‌های سفر قاضی‌القضات به استان بوشهر است.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان و اردبیل سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفر‌های رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفر‌هایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (۲ مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و بصورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.

نقطه اشتراک تمام سفر‌های استانی رئیس عدلیه در دوره جدید، اعم از سفر‌های رسمی همراه با هیئت عالی قضایی و سفر‌های غیررسمی و بدون تشریفات، انجام ملاقات‌ها و دیدار‌های مستقیم و بلاواسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحای مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *