رفع سه نقطه حادثه‌خیز محور قلعه‌گنج به کهنوج تا پایان امسال

15:51 - 01 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۷۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رفع سه نقطه حادثه‌خیز محور قلعه‌گنج به کهنوج تا پایان امسال
رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج از بررسی و شناسایی وضعیت نقاط حادثه‌خیز مسیر قلعه‌گنج به کهنوج در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با حضور دستگاه‌های متولی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان - صابر ملایی ضمن تشریح وضعیت محور مواصلاتی قلعه گنج به کهنوج و مهمترین مشکلات و مسائل مبتلابه آن بر ضرورت اتخاذ تصمیم مقتضی به منظور ساماندهی و رفع نقاط حادثه خیز این محور تأکید کرد.

رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج که در جمع اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان گفت: به مشکلات محور قلعه گنج-کهنوج به عنوان یکی از موضوعات مهم و دستور کار این جلسه اشاره و تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تردد و کثرت حوادث تعریض؛ بازسازی و مرمت این محور ضروری است.

وی با تبیین اهمیت اهتمام جدی برای رسیدگی به مطالبات مردمی از منظر صیانت از حقوق عامه، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی در شهرستان قلعه گنج را پیگیری‌های جدی به منظور حل این معضل از طریق تکلیف دستگاه‌های مسئول و ذی‌ربط به ایفای وظایف و تعهدات خود دانست و بیان کرد: این اولویت به طور جدی تا حصول نتیجه مطلوب و حل مسأله کماکان در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج گفت: وضعیت نقاط حادثه‌خیز مسیر قلعه گنج به کهنوج در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با حضور دستگاه‌های متولی این شهرستان بررسی و شناسایی شد.

ملایی در پایان خاطر نشان کرد: به همین منظور در این جلسه رفع سه نقاط حادثه‌خیز محور نامبرده تا پایان سال یکی از مصوبات جلسه شورای پیشگیری است و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همکاری و نظارت پلیس راه نسبت به اجرای آن تا پایان سال جاری ملزم شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *