رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسلام‌آباد: پاکستان به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام کامل می‌گذارد

10:15 - 28 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۵۲۴۲
اسلام‌آباد: پاکستان به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام کامل می‌گذارد
وزارت خارجه پاکستان با انتشار بیانیه‌ای درباره انجام حملاتی در خاک ایران گفته که این کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام کامل می‌گذارد.

خبرگزاری میزان – وزارت خارجه پاکستان با انتشار بیانیه‌ای درباره حمله به خاک ایران مدعی شد: پاکستان یک سری حملات نظامی به مخفیگاه‌های تروریست‌ها در استان سیستان‌وبلوچستان ایران انجام داد.

در این بیانیه ادعا شده است: تعدادی از تروریست‌ها در این عملیات که براساس اطلاعات دقیق انجام شد، کشته شدند.

وزارت خارجه پاکستان بیان کرد: پاکستان به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام کامل می‌گذارد و حملات داخل ایران در دفاع از امنیت و منافع ملی پاکستان بود.

در بخشی از این بیانیه آمده است: پاکستان تمام اقدامات لازم را برای حفظ امنیت و امنیت مردمش که مقدس، تخطی‌ناپذیر و مقدس است، ادامه خواهد داد.

وزارت خارجه پاکستان در بیانیه خود نوشت: به تلاش‌های خود برای یافتن راه حل های مشترک با ایران برای مقابله با تروریسم ادامه خواهیم داد.

علیرضا مرحمتی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با شبکه خبر گفت: ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز (پنج‌شنبه) یکی از روستا‌های مرزی سراوان چند انفجار رخ داده است.

وی با بیان اینکه این انفجار‌ها نتیجه اصابت موشک از سمت پاکستان بوده است ادامه داد: در این انفجار‌ها ۳ زن و ۴ کودک جان باخته‌اند که همگی اتباع غیرایرانی هستند.

در پی حمله صبح امروز از سمت پاکستان به یک روستای مرزی در اطراف سراوان در استان سیستان و بلوچستان یک مقام آگاه در گفت‌وگو با صدا و سیما ضمن اعلام محکومیت شدید این حملات گفت: جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان در باره این حادثه است.

انتهای پیام/


برچسب ها: پاکستان ایران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *