باشگاه سپاهان از دو بازیکن خارجی خود و خانواده‌شان تقدیر کرد+ عکس

20:37 - 21 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۵۵۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه سپاهان در آستانه سال نو میلادی از دو بازیکن خارجی تیم خود به همراه خانواده‌شان تقدیر کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم فوتبال سپاهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر از حضور دو بازیکن خارجی در ترکیب خودش بهره می‌برد که هم کی‌روش استنلی برزیلی و هم ولادمیر کومان مجاری از بازیکنان باکیفیت سپاهان در نیم فصل بوده‌اند.

از سوی دیگر بر اساس رسم هر ساله باشگاه سپاهان و تقدیر از بازیکنان مسیحی تیم در آستانه سال نو میلادی، ظهر امروز کی‌روش و کومان به همراه اعضای خانواده شان میهمان تابش مدیرعامل باشگاه بودند. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده به خاطر مرخصی چند روزه خارجی‌ها در تعطیلات نیم فصل این مراسم زودتر از موعد مقرر برگزار شد.

تابش در این دیدار از قدمت حضور ارامنه در اصفهان و زندگی مسالمت‌آمیز مردم این اقلیت و همچنین مشارکت پررنگ آنان در فعالیت‌های ورزشی و همکاری با باشگاه سپاهان یاد کرد و با ذکر خاطراتی از آرمناک پطروسیان و لئون استپانیان از آنان به نیکی نام برد.

میهمانان خارجی سپاهان نیز از زندگی در اصفهان و شرایطی که دارند ابراز رضایت کردند و از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه به خاطر برگزاری این ویژه‌برنامه و حمایت‌هایی که از آنان می‌شود تشکر کردند.

باشگاه سپاهان از دو بازیکن خارجی خود و خانواده‌شان تقدیر کرد+ عکس


برچسب ها: فوتبال سپاهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *