بارسلونا پس از ۱۲ سال در مالکیت توپ شکست خورد

21:22 - 21 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۵۵۰۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
آبی‌واناری پوشان کاتالونیا سرانجام پس از ۱۲ سال در ثبت آماری بهتر در زمینه مالکیت توپ ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال بارسلونا در حالی شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای تاتنهام بود که این دیدار برای شاگردان ارنستو والورده جنبه تشریفاتی داشت، چرا که پیش از این صعودشان را به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها به عنوان تیم اول گروه C قطعی کرده بودند. در سوی دیگر این بازی برای شاگردان مائوریسیو پوچتینو حساسیت بالایی داشت چرا که در صورت شکست در این بازی از راهیابی به دور بعد بازمی‌ماندند.

بارسلونا که در این دیدار چند بازیکن کلیدی‌اش را در ترکیب اصلی نداشت، خیلی زود در دقیقه ۷ توسط عثمان دمبله به گل رسید و بازی تا دقایق پایانی بازی هم با برتری یک بر صفر آبی‌واناری‌ها در پیش بود تا اینکه لوکاس مورا گل تساوی اسپرز‌ها را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تا نتیجه به تساوی کشیده شود. بازی با همین تساوی یک بر یک پایان یافت و در نهایت تاتنهام با توجه به تساوی یک بر یک اینتر مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون در بازی همزمان و به خاطر نتایج بهتر در بازی‌های رودررو مقابل اینتر جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان را کسب کرد.

نشریه «سان» در خصوص این بازی گزارش داد، بارسلونا در این بازی ۴۸ درصد از مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و در مقابل تاتنهام ۵۲ درصد از مالکیت توپ و میدان. این برای اولین بار از سال ۲۰۰۶ است که بارسلونا رقابت برای تصاحب مالکیت توپ و میدان در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به حریف خود واگذار می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *