عرب: در تیم یک فرمانده خوب داریم که برانکو است/ خدمت به پرسپولیس و هوادارانش را یک افتخار خیلی بزرگ می‌دانم

17:45 - 21 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۵۴۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خدمت به پرسپولیس و هوادارانش را هم یک افتخار خیلی بزرگ می‌دانم و از خدا می‌خواهم در محضر این مردم و هواداران سربلند باشیم.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب در گفتگویی اظهار داشت: در اولین روز مسئولیت خطیری که بر عهده دارم، قبل از هر چیز باید از آقای دکتر سلطانی‌فر تشکر کنم که به بنده اعتماد کردند. امیدوارم شایسته باشم که این کار را به نحو احسن انجام بدهم و نزد هواداران سربلند باشیم که این بزرگترین خواسته ما است. همچنین باید از برادر بزرگوارم آقای گرشاسبی تشکر کنم که زحمات خیلی زیادی کشیدند و علی رغم میل باطنی که در باشگاه و وزارت ورزش و جوانان وجود داشت، به دلیل محدودیت‌های قانونی نتوانستیم از او استفاده کنیم.

وی درباره این که بعضی پست سرپرستی را موقتی می‌دانند، ادامه داد: همه این مسوولیت‌ها موقتی است. اصلا در این دنیا، هیچ چیز دائمی نیست. نباید به این مسائل فکر کرد. با هر عنوانی که مسوولیتی را می‌پذیریم، امروز هستیم، شاید فردا نباشیم. مهم این است که تا وقتی حضور داریم، با تمام توان، آن چه از دستمان بر می‌آید را انجام بدهیم.

سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس درباره برنامه‌های آتی به ویژه در بخش تقویت تیم اضافه کرد: در حوزه تیم و مسائل فنی یک فرمانده خوب داریم که همان برانکو ایوانکوویچ است. برنامه او را می‌گیریم و دنبال خواهیم کرد. در تعامل کامل با یکدیگر هستیم، ولی فعلا باید روی بازی پیش رو تمرکز کنیم، چون سه امتیاز آن برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

عرب درباره مسائل مالی باشگاه و مطالبات بازیکنان تصریح کرد: مسائل مالی مربوط به بازیکنان با اقداماتی که آغاز شده و در حال انجام است در روز‌های آینده حل خواهد شد. درباره پاداش لیگ قهرمانان و مسائل ارزی کار کمی سخت است، ولی برای آن هم تدابیری اندیشیده شده است و موضوع را حل خواهیم کرد. البته مشکلات مختص فوتبال نیست، اما برای آن راهکار‌های لازم را پیدا می‌کنیم. هواداران آسوده خاطر باشند که ما هر چه در توان داشته باشیم برای موفقیت پرسپولیس انجام خواهیم داد و مشکل خاص و حادی نداریم. به هر حال پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است و بزرگان هم مشکلات بزرگ دارند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان افزود: پرسپولیس در کنار مشکلات بزرگ، سرمایه بزرگی، چون هوادارانش را دارد. ما باید تمام قوای خود را روی کسب موفقیت‌های بعدی و حمایت‌های تیم متمرکز کنیم. با مسائل پیش رو هم آشنا هستیم. برای پذیرش این مسوولیت بزرگ واقعا یک انگیزه بزرگ لازم بود. اگر این کار سخت را قبول کردم به خاطر این بود که در گذشته و به ویژه در این یک سال دیده‌ام هواداران چه می‌کشند. طبعا این خدمت به پرسپولیس و هوادارانش را هم یک افتخار خیلی بزرگ می‌دانم و از خدا می‌خواهم در محضر این مردم و هواداران سربلند باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *