امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۲۳۰۰ نفر در برف و کولاک اردبیل

13:27 - 24 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۵۱۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۲۳۰۰ نفر در برف و کولاک اردبیل
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نجاتگران این جمعیت در محور‌های مواصلاتی استان به بیش از ۲۳۰۰ نفر گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر- اردبیل؛ حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل، گفت: از تاریخ ۲۰ دی طی گزارش مردمی مبنی بر گرفتار شدن خودرو‌های عبوری در برف و کولاک در محور خلخال - اسالم تیم‌های عملیاتی اقدام به امدادرسانی کردند. در ۴ روز گذشته، امدادگران به ۲۳۹۱ نفر از هموطنان که در محور‌های اردبیل، بیله سوار، خلخال، کوثر، گرمی، مرکز استان، مشگین‌شهر و نمین در برف و کولاک گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند.

وی گفت: ۲۷۰ نفر در محور اردبیل، ۸ نفر در بیله سوار، ۱۳۲۸ نفر در شهرستان خلخال، ۲ نفر در کوثر، ۵۳ نفر در گرمی، ۲۲۸ نفر در مرکز استان، در مشگین شهر ۲ نفر و در نمین ۵۰۰ نفر گرفتار برف و کولاک شده بودند که امدادگران برای امدادرسانی به این مناطق، حاضر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل، افزود: در این حوادث ۲۱ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با حضور ۶۱ نفر / روز نیروی عملیاتی و به کارگیری ۱۹ دستگاه / روز خودروی امدادی مشغول خدمات رسانی به هموطنان بودند.

قویدل گفت: در این مدت زمان، به ۲۱۹ نفر از حادثه‌دیدگان نیز توسط جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری داده شده است.

گفتنی است، امدادرسانی در محور‌های برف‌گیر استان، همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *