گفت‎وگو|

نماینده پارلمان الجزایر: عادی‌سازی روابط با اسرائیل جنایت علیه ملت فلسطین است

7:45 - 25 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۴۳۷۴
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
نماینده پارلمان الجزایر: عادی‌سازی روابط با اسرائیل جنایت علیه ملت فلسطین است
نماینده پارلمان الجزایر با اشاره به اینکه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی جنایت علیه ملت فلسطین است، گفت: اسرائیل اکنون در حال ارتکاب نسل‎کشی علیه فلسطینیان در نوار غزه است.

رشید زین، نماینده پارلمان الجزایر در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان با اشاره به جنگ غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی، گفت: اسرائیل در حال ارتکاب نسل‎کشی علیه فلسطینیان در نوار غزه است.

نماینده پارلمان الجزایر با بیان اینکه حمایت‌ها، پول‎ها و تسلیحات آمریکا به سمت اسرائیل سرازیر می‌شود، اظهار کرد: کشور‌های غربی مانند انگلیس، فرانسه، آلمان و بسیاری از کشور‌های دیگر غربی از اسرائیل در برابر مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

زین همچنین اقدامات رژیم صهیونیستی را جنایت علیه بشریت و نسل‎کشی توصیف کرد و تاکید کرد: فلسطین به‎زودی آزاد خواهد شد و مردم فلسطین آزاد خواهند بود چراکه اسرائیل نابود خواهد شد.

این مقام الجزایری با اشاره به نقش کشور‌های اسلامی در توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی، بیان کرد: کشور‌های اسلامی می‌توانند نقش عمده‌ای در توقف جنایت‌های اسرائیل داشته باشند؛ امیدواریم که این کشور‌ها بتوانند تصمیمی بزرگ در زمینه حمایت از مردم فلسطین اتخاذ کنند.

رشید زین ضمن اشاره به عادی‎سازی روابط برخی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: برخی کشور‌های عربی اقدام به برقراری و عادی‎سازی روابط با اسرائیل کرده‌اند؛ این یک جنایت علیه مردم فلسطین به شمار می‌رود.

وی همچنین ضمن ابراز ناامیدی از بی‌عملی نهاد‌های بین‎المللی مانند سازمان ملل و شرای امنیت، به شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار کرد: اکنون شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل به دلیل جنایت علیه بشریت و جنایت نسل‎کشی در دیوان دادگستری بین‎المللی تنطیم کرده است.

نماینده پارلمان الجزایر در پایان با اعلام حمایت از اقدام آفریقای جنوبی در دادگاه لاهه علیه رژیم صهیونیستی، گفت: ما از شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل و هرگونه اقدام مشابه از سوی کشور‌ها حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *