رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زمان اضافه شدن آزمون به تیم ملی مشخص شد/ سردار برای بازی با فلسطین در دسترس قلعه‌نویی

13:56 - 19 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۷۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
زمان اضافه شدن آزمون به تیم ملی مشخص شد/ سردار برای بازی با فلسطین در دسترس قلعه‌نویی
سردار آزمون که همچنان دور از اردوی تیم ملی و در تمرینات تیم فوتبال رُم ایتالیا حضور دارد به زودی به جمع شاگردان قلعه‌نویی اضافه خواهد شد.

خبرگزاری میزان - سرانجام بعد از رایزنی‌های فراوان مسئولان باشگاه آ.اِس رُم ایتالیا رضایت به همراهی سردار آزمون با تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا دادند تا نگرانی‌ها از بابت خلاء این مهاجم در خط حمله تیم ملی برطرف شود، اما زمان حضور آزمون در تیم ملی و اضافه شدنش به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی محل سوال است.

برنامه رم در یک ماه آینده نشان می‌دهد که این تیم دیدار‌های فشرده‌ای پیش رو دارد. رم ۲۴ دی‌ماه در سن‌سیرو به مصاف میلان می‌رود، اول بهمن‌ماه میزبان هلاس ورونا است، ۸ بهمن به میهمانی سالرنیتانا می‌رود، ۱۵ بهمن میزبان کالیاری است و ۲۲ بهمن هم باید در ورزشگاه المپیکو از اینترمیلان پذیرایی کند.

اما با توجه به اطلاعات موجود به نظر می‌رسد ستاره ایرانی آ.اِس رم ایتالیا پیش از دیدار این تیم برابر آ.ث میلان (۲۴ دی)، در قطر به ملی‌پوشان ایران اضافه خواهد شد.

باتوجه به مکاتبات فدراسیون فوتبال و باشگاه رم احتمالاً سردار آزمون دهم ژانویه (بیستم دی ماه) در دوحه به جمع شاگردان قلعه‌نویی اضافه می‌شود و پیش از برگزاری دوئل تیم‌های رم و میلان، اردوی تیمش را ترک خواهد کرد تا شانس حضور در جدال با یکی از تیم‌های مطرح فوتبال باشگاهی ایتالیا را از دست بدهد.

تیم ملی فوتبال ایران ۲۴ دی اولین بازی مرحله گروهی خود را مقابل فلسطین برگزار می‌کند، ۲۹ دی برابر هنگ‌کنگ قرار می‌گیرد و سوم بهمن‌ماه هم آخرین بازی مرحله مقدماتی را مقابل امارات برگزار می‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *