رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پروژه‌های خیّرساز مناطق زلزله زده غرب کشور به زودی افتتاح می‌شود

11:59 - 21 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۵۳۱۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون اجتماعی وزارت بهداشت از افتتاح و بهره برداری پروژه‌های خیّر ساز مناطق زلزله زده در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش گروه جامعه ، سید محمدهادی ایازی در سفر یک روزه خود به کرمانشاه با حضور در نشست روسای دانشگاه‌های کلان منطقه آمایشی ۳ گفت: در آینده نزدیک و با حضور وزیر بهداشت و خیّرینی که ۲۲ آذر ماه سال گذشته کلنگ پروژه‌های مناطق زلزله زده را به زمین زدند، پروژه‌های خیّرساز افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌های بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده آماده بهره برداری بوده و برخی دیگر نیز هم اکنون در حال ساخت هستند.

ایازی درخصوص تشریح اهداف سفر یک روزه خود به کرمانشاه اظهار داشت: در این سفر علاوه بر بررسی مسائل منطقه ۳ آمایشی کشور، به دنبال پیگیری موضوعات مربوط به زلزله کرمانشاه و بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بهداشتی و درمانی خیّرساز در مناطق زلزله زده با حضور دکتر قدیمی، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت هستیم.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در جلسه‌های ماهانه که با حضور روسای دانشگاه‌های کلان منطقه آمایشی ۳ (قطب غرب کشور) با حضور روسای دانشگاه‌های کرمانشاه، ایلام، همدان، کردستان و دانشکده اسدآباد برگزار می‌شود، به بررسی مسائل و چالش‌های مختلف حوزه بهداشت و درمان این منطقه و ارائه راهکار‌های نوآورانه در جهت کاهش هزینه‌ها و ارتقای خدمات درمان می‌پردازیم.

ایازی به همراه قدیمی، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده، رییس و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با استاندار کرمانشاه دیدار کردند و درخصوص وضعیت بیمارستان‌های مناطق زلزله زده و پروژه‌های خیّرساز این مناطق و نیز حمایت و بازتوانی روانی ساکنان شهرستان‌های درگیر زلزله را به بحث و بررسی پرداختند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *