مسئولان قضایی استان لرستان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی به مشکلات مردم رسیدگی کردند

11:11 - 15 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۳۰۲۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان لرستان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی به مشکلات مردم رسیدگی کردند
به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، رئیس کل و معاونان دستگاه قضایی لرستان با مردم دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری میزان -  به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، رئیس شورای قضایی استان و معاونان وی دوشنبه و چهارشنبه این هفته برنامه ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری، رئیس دادگستری کل استان لرستان، در این ملاقات عمومی که بیش از چهار ساعت به طول انجامید، برای پیگیری رفع مشکلات قضایی و حقوقی، دستورات قانونی را صادر کردند.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه شجاعت از خصلت‌های حاج قاسم بود افزود: حاج قاسم در جبهه مقاومت با تدبیرش تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد و نقشه‌های دشمن برای تجزیه منطقه را باطل کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهواری با اشاره به اینکه حاج قاسم در مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب رشد کرد و در دانشگاه مکتب اهل بیت (ع) و دانشگاه عظیم دفاع مقدس دانش آموخت عنوان کرد: یکی از کوچکترین بخش‌های محور مقاومت گروه حماس است که می‌بینیم چگونه صهیونیست‌ها را از معرکه بیرون کرده و با مقاومتی ژرف این جهات بی بدیل را به همه نشان داده است.


رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به اینکه در کار خیر پیش قدم باشید تا این خیر به جامعه نیز برسد گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی یک فرد بود، اما تفکر سردار هم اکنون نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جهان گسترش یافته است.

وی افزود: در لرستان به یاد حاج قاسم سردار دل‌ها، در این روز عزیز از سوی ستاد دیه استان دستور آزادی ۹ تن از زندانیان جرایم غیر عمد، صادر شد تا این عزیزان به کانون خانواده بازگردند.

لازم به ذکر است جلسات ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان و معاونان وی، دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود و همچنین شهروندان می‌توانند جهت ملاقات در ساعات اداری به محل دادگستری لرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *