پیام تسلیت رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان

21:23 - 13 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۲۸۶۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پیام تسلیت رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان
در پی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم عزیزمان منجر شد، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی به خانواده‌های شهدای این حادثه تلخ و تأسف‌بار، تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان _ در پی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم عزیزمان منجر شد، خدابیان در پیامی به خانواده‌های شهدای این حادثه تلخ و تأسف‌بار، تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که به شهادت و مجروح شدن جمع کثیری از زائران و دلدادگان به مکتب شهید سلیمانی انجامید، نشانه‌ای عظیم از کینه و دشمنی خباثت آلود دشمن صهیونیستی و مزدوران آنان است. بی‌شک اینگونه جنایت که حاکی از حقارت و زبونی دشمنان ملت ایران و امت اسلامی است، نه تنها مرهمی بر شکست‌های پی در پی رژیم کودک کش صهیونیست نخواهد بود بلکه عزم ملت‌ها را برای نابودی این غده سرطانی دوچندان خواهد کرد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ، مردم ولایت مدار ایران اسلامی و به خصوص مردم شهید پرور استان کرمان و خانواده‌های معظم شهدای این حادثه تروریستی برای ارواح طیبه شهدای والامقام، علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین، شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *