تکذیب قرارداد ۱۶۰ میلیاردی نیازمند با سپاهان/ فتاحی: در فوتبال ما دروغ بر حقیقت ارجحیت پیدا کرده

12:42 - 09 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۹۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تکذیب قرارداد ۱۶۰ میلیاردی نیازمند با سپاهان/ فتاحی: در فوتبال ما دروغ بر حقیقت ارجحیت پیدا کرده
سرپرست تیم فوتبال سپاهان قرارداد ۱۶۰ میلیاردی دروازه‌بان این باشگاه را تکذیب کرد.

خبرگزاری میزان - رضا فتاحی در گفت‌و‌گو با شبکه خبر درباره حواشی اخیر درمورد قرارداد پیام نیازمند اظهار داشت: در اظهار نظری دروغ از سوی جاودانی در یک برنامه اعلام شد قرارداد نیازمند ۱۰ میلیارد سال اول و صد و خرده‌ای سال دوم بوده است. این دوستان ادعای قضاوت در یکی از کمیته‌های فدراسیون دارند، اما متاسفانه دروغ می‌گویند. پرونده ما زیر دستان همین دوستان بوده و پرونده نیازمند هم در فدراسیون موجود است. چطور به دروغ اینگونه اعلام می‌کنند؟

وی افزود: به ضرس قاطع کذب است و تکذیب می‌کنم. این حق برای باشگاه محفوظ است که از او به کمیته اخلاق شکایت کند. او باید ثابت کند که قرارداد نیازمند مبلغ ادعا شده است. بازیکن ما و هواداران ما بسیار ناراحت هستند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: مهری، بازیکن استقلال قسم جلاله می‌خورد که قرارداد من ۱۶۰ میلیون تومان است. کدام عقل سلیمی باور می‌کند بازیکنی که سال گذشته ۱۵ میلیارد قرارداد داشته ۱۶۰ میلیون تومان قرارداد بسته است؟ دوستانی که این قانون را تدوین کرده اند الان که مسئولیت باشگاه را بر عهده گرفته‌اند به همین قانون معترض هستند.

فتاحی تصریح کرد: در مجلس هم که بخواهند قانونی را تصویب کنند تنفسی به آن می‌دهند که مثلاً از یک سال دیگر اجرا شود. خیلی از باشگاه‌ها تعهداتی نسبت به مربیان و بازیکنان قبلی خویش داشته‌اند. لااقل تنفسی در اجرای قانون لحاظ می‌کردید گرچه سپاهان طبق اعلام صالحی، رئیس کمیته استیناف پایبند به سقف قرارداد بوده است. قرارداد‌های سپاهان در فدراسیون ثبت و کارت بازی صادر شده است. ۳ روز بعد از قانون اولیه اعلام شده که قرارداد‌ها بایستی در سال دوم بیست و پنج درصد افزایش پیدا کند در صورتی که در قانون اولیه هیچ صحبتی از قرارداد‌های دو فصله و سه فصله اعلام نشده بود.

فتاحی در پایان نسبت به اخذ نظر کارشناسی داوری توسط شبکه خبر از مظفری‌زاده به دلیل مسئولیت فعلی او در تراکتور و نیز وضعیت داوری با گل گهر انتقاد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *