دادگاه‌های برخط پیوند دانشگاه و جامعه قضایی را افزایش و سبب شناخت قضات توانمند می‌شود

16:53 - 03 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۰۰۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادگاه‌های برخط پیوند دانشگاه و جامعه قضایی را افزایش و سبب شناخت قضات توانمند می‌شود
رئیس شعبه اول حقوقی دادگاه عمومی بخش قلعه نو دادگستری استان تهران برگزاری دادگاه‌ها بر خط را سبب افزایش پیوند دانشگاه و جامعه قضایی و همچنین شناخت قضات توانمند دانست.

خبرگزاری میزان-سید رسول میرنژاد قاضی شعبه اول حقوقی دادگاه بخش قلعه نو دادگستری استان تهران پس از رسیدگی به ۳ پرونده با مو ضوعات خلع‌ید، الزام به تنظیم سند واعسار که هر ۳ به صورت برخط برگزار شد، گفت: برگزاری علنی جلسات به صورت برخط یکی از بهترین تصمیم‌های دستگاه قضا می‌باشد که از جهات مختلف این شیوه می‌تواند ثمربخش باشد.

وی گفت: مردم، جامعه حقوقی و وکلا با مشاهده دادگاه‌ها متوجه می‌شوند که رویه قضایی نسبت به هر موضوع در همه جا یکسان است و دستگاه قضا نیز به این موضوع توجه بیشتری خواهد داشت.

وی بیان کرد: با آرشیو شدن جلسات این امکان برای دانشجویان مهیا می‌شود که با مراجعه به آن از محتویات و آنچه که در جلسات نیاز به بازبینی دارد استفاده کنند و این پیوند دانشگاه و جامعه قضایی را افزایش می‌دهد.

وی همچنین از جمله فواید این دادگاه‌ها بصورت بر خط را شناخت قضات توانمند دانست و ابراز امیدواری کرد که دستگاه قضا نیز از این موضوع بهره کافی را ببرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *