برگزاری اولین دادگاه علنی بر خط در استان خوزستان

10:27 - 30 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۴۱۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
برگزاری اولین دادگاه علنی بر خط در استان خوزستان
دادگستری استان خوزستان از دانشجویان و جامعه حقوقی کشور برای حضور در دادگاه علنی بر خط با موضوع «مطالبه دیه» دعوت کرده است.

خبرگزاری میزان-رضا زنگنه معاون قضایی دادگستری خوزستان گفت: اولین دادگاه علنی برخط استان با موضوع "مطالبه دیه " ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۰۳ دیماه ۱۴۰۲ با ریاست دکتر رحیم کنارکوهی در شعبه هفتم تجدید نظر استان برگزار می‌شود.

رضا زنگنه با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر رعایت اصل علنی بودن دادگاه‌ها افزود: با اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد استفاده حداکثری از فناوری‌های نوین و ابزار الکترونیک، به ویژه در برگزاری دادگاه‌های علنی و برخط، اقدامات عملی و زیر ساختی در این زمینه در سطح استان خوزستان انجام شده و این جلسات بصورت مداوم در راستای آموزش دانشجویان رشته حقوق، بهره برداری خبرنگاران و همچنین استفاده از نظرات اساتید دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان؛ گفت: از عموم مردم به ویژه جامعه حقوقی، استاید دانشگاه و دانشجویان و وکلا دعوت می‌کنیم تا از طریق آدرس اینترنتی با نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/khoozestan-ecourt در این دادگاه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *