رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

در مسابقات آزاد منع قانونی برای گرفتن مبلغ ورودی وجود ندارد/ سوءتفاهم پیش آمده است!

8:46 - 21 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۴۹۱۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
محمد علی زمانی مسئول برگزاری رقابت‌های ورود به اردوی تیم‌های ملی گفت: رقابت‌های ورود به اردوی تیم ملی به صورت آزاد برگزار می‌شود و هیچ منع قانونی برای گرفتن ورودی از کاراته‌کاها وجود ندارد.

محمد علی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگارگروه ورزشی ، در خصوص برگزاری رقابت‌های ورود به اردوی تیم‌های ملی رده پایه کاراته اظهار داشت: از روز ۲۸ آذرماه به مدت سه روز این رقابت‌ها را در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌کنیم که در روز نخست کاراته کا‌های نوجوانان، در روز دوم جوانان و در روز سوم ورزشکاران رده سنی امید روی تاتامی می‌روند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای برگزاری این رقابت‌ها از کاراته‌کا‌ها ورودی گرفته می‌شود، تصریح کرد: یک سوءتفاهم پیش آمده و باید بگویم که این رقابت‌ها قهرمانی کشور نیست و مسابقاتی برای ورود به اردوی تیم ملی است. چون این مسابقات به صورت آزاد برگزار می‌شود، هیچ منع قانونی برای گرفتن ورودی وجود ندارد و ما از هر کاراته‌کا ۶۰ هزار تومان برای ورود به این رقابت‌ها گرفته‌ایم.

مسئول برگزاری رقابت‌های ورود به اردوی تیم‌های ملی در ادامه گفت: نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید کشورمان دعوت می‌شوند و پس از آن در رقابت‌های انتخابی نهایی شرکت می‌کنند و در صورت موفقیت در این مسیر، به پیراهن تیم ملی می‌رسند.

زمانی در پایان خاطر نشان کرد: ورزشکارانی که در رنکینگ کاراته وان جزو ۱۰ نفر اول باشند در این رقابت‌ها به صورت رایگان حضور پیدا خواهند کرد که تعداد آن‌ها چیزی بالغ بر ۲۵۰ نفر خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *