برگزاری دادگاه برخط با موضوع «وجه التزام و الزام به تنظیم سند» در دادگاه تجدیدنظر استان تهران

10:02 - 22 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۱۴۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
برگزاری دادگاه برخط با موضوع «وجه التزام و الزام به تنظیم سند» در دادگاه تجدیدنظر استان تهران
رئیس کمیته علمی و حقوقی کارگروه استانی دادگاه علنی برخط دادگستری استان تهران از برگزاری دادگاه علنی برخط با موضوع «وجه التزام و الزام به تنظیم سند» در یکی از شعب دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران خبر داد.

خبرگزاری میزان_ محمد ملایی، رئیس کمیته علمی و حقوقی کارگروه استانی دادگاه علنی برخط گفت: شعبه ۲۵ دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران در ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ جلسه دادگاه با موضوع «وجه التزام و الزام به تنظیم سند» را به صورت برخط برگزار خواهد کرد.

وی در رابطه با این دادگاه بیان کرد: محمد مهدی مطیعی گیلوایی به عنوان رئیس دادگاه و سید علی شاهنگیان با سمت مستشار دادگاه دهمین دادگاه علنی برخط استان تهران را برگزار خواهند کرد.

ملایی اعلام کرد: علاقه‌مندان به مباحث حقوقی و قضایی می‌توانند به صورت برخط و از طریق نشانی زیر در این دادگاه علنی حضور یابندhttp://www.skyroom.online/ch/mahtateh/theran۰۹

رئیس کمیته علمی و حقوقی کارگروه استانی دادگاه علنی برخط در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *