گفت‌وگو|

مادر شهید ترور: آمریکا حامی منافقین است

9:00 - 26 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۹۰۶۹
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
مادر شهید ترور: آمریکا حامی منافقین است
مادر شهید داوود ارجمندی، می‌گوید که آمریکا حامی جنایت‎کارهایی مانند منافقین و رژیم صهیونیستی است.

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی، ۲۱ آذر در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

گروهک تروریستی منافقین طی چهار دهه گذشته با همدستی با دشمنان ایران، دست به جنایت‌های گسترده‌ای علیه مردم کشورمان زده است.

کارنامه جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین، تاریخی سیاه و ضد بشری را شامل می‌شود که سند قتل‌عام بیش از ۱۷ هزار غیرنظامی ایرانی است.

در همین رابطه مادر شهید داوود ارجمندی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره نحوه شهادت فرزندش، گفت: پسر من مانند همه جوان‌های ایرانی در زمان جنگ تصمیم گرفت که به‌صورت داوطلبانه به جبهه برود؛ به همین دلیل برای آموزش از طریق بسیج اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید ارجمندی، زمانی که دوره آموزشی را می‌گذراند، در حالی که با همکارانش در خودرو بودند، از سوی منافقین تعقیب شدند، اظهار کرد: این تعقیب و گریز خیابانی به درگیری منجر شد که شهادت ۲ سرنشین از سه سرنشین خودرو را به دنبال داشت.

مادر شهید ارجمندی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دادگاه منافقین، بیان کرد: چرا منافقین باید آزادانه بگردند؛ آمریکا همان‌گونه که حامی منافقین بود، حامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه نیز است؛ آمریکا اَبَر قدرت نیست، بلکه اَبَر ظالم است.

مادر شهید ترور در پایان گفت: برای مجازات منافقین از هیچ خدمتی کوتاهی نمی‌کنم، امیدوارم ریشه این منافقین از روی زمین کنده شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *