رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور: تلاش مجموعه مالی، جایگاه سازمان را حفظ می‌کند

12:07 - 15 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۰۰۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور: تلاش مجموعه مالی، جایگاه سازمان را حفظ می‌کند
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: اقدامات و خدمات مجموعه مالی و حسابداری برای سازمان اعتبارساز است و با تلاش خوب این مجموعه جایگاه سازمان حفظ می‌شود و ارتقا می‌یابد.

خبرگزاری میزان- عباس مسجدی صبح امروز چهارشنبه (۱۵ آذرماه) در مراسمی به مناسبت روز حسابدار با حضور جمعی از مدیران و کارکنان مجموعه مالی سازمان گفت: بخش‌های مالی سازمان به عنوان پشتیبان، راهنما و مشاوری امین در خدمت سایر همکاران بوده و با حمایت‌های خود برای پیشبرد مأموریت‌های سازمان کارگشا و کارساز هستند.

وی با تأکید بر اینکه در واقع این افراد شاغل در مجموعه‌های مالی هستند که برای سازمان ایجاد اعتبار می‌کنند، افزود: اشتغال و فعالیت در بخش مالی به ویژگی‌ها و خصیصه‌هایی احتیاج دارد که با تکیه بر آن‌ها می‌توان اعتبار سازمان را افزایش داد.

 مسجدی به برخی از شاخص‌های کارکنان بخش مالی اشاره و تصریح کرد: داشتن ارتباط صمیمانه با سایر بخش‌های سازمان، متعهد بودن به وظایف سازمانی بر اساس قانون و اخلاق، خلاق بودن، تکلیف‌گرا بودن و جلوگیری از دو قطبی سازی از جمله ویژگی‌های بخش مالی است.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها احساس مسئولیت در قبال مسائل سازمان است که نتایج این احساس مسئولیت را بار‌ها در پیشبرد برنامه‌ها و راهگشایی برای مسائل و مشکلات آن شاهد بوده‌ایم چراکه همه ما اعضای یک خانواده هستیم و در قبال یکدیگر مسئولیت داریم.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور ادامه داد: ابتکار عمل، عمل نکردن بر اساس منافع شخصی، امید داشتن به آینده و امیدآفرینی، دقت نظر داشتن و کلان‌نگر بودن، امانتداری، توجه به ضعیف‌تر‌ها و رعایت نظم در کار‌ها از دیگر ویژگی‌ها برای کارکنان و مدیران بخش مالی سازمان است.

مسجدی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن در هر موقعیت شغلی و یا جایگاه قدرت و تصمیم گیری، امانتی بزرگ در دست ماست و ما به برکت خون شهدا در این جایگاه قرار گرفته ایم بنابراین باید قدردان آن باشیم و از این جایگاه به نفع مردم و کشور استفاده کنیم و دچار کبر و غرور نشویم.

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های همکاران بخش مالی اظهار امیدواری کرد که با خدمات و تلاش‌های این مجموعه و همراهی و همکاری سایر بخش‌ها شاهد ادامه حرکت رو به جلوی سازمان و مرتفع شدن مشکلات آن باشیم.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *