دادگاه علنی برخط در محاکم تهران برگزار می‌شود

8:55 - 13 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۵۵۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادگاه علنی برخط در محاکم تهران برگزار می‌شود
دادگستری استان تهران از جامعه حقوقی کشور برای حضور در دادگاه علنی بر خط با موضوع «خلع ید و قلع و قمع مستحدثات» دعوت کرده است.

خبرگزاری میزان_ محمد ملایی رئیس کمیته علمی و حقوقی کارگروه برگزاری دادگاه علنی برخط دادگستری استان تهران گفت: اولین دادگاه علنی برخط ذیل نظر این کارگروه در ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

ملایی با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر رعایت اصل علنی بودن دادگاه‌ها گفت: با اجرای برنامه‌های ابلاغی علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص افزایش دادگاه‌های علنی و برخط، اقدامات عملی در این زمینه در سطح استان تهران برنامه ریزی شده است.

ملایی معاون قضایی رئیس کل محاکم تهران و رئیس کمیته علمی و حقوقی کارگروه برگزاری دادگاه بر خط گفت: دادگاه علنی با موضوع «خلع ید و قلع و قمع مستحدثات»، در شعبه ۵۲ مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران در ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ به صورت برخط برگزار می‌شود.

رئیس کمیته علمی و حقوقی کارگروه برگزاری دادگاه علنی برخط دادگستری استان تهران گفت: از عموم مردم به ویژه جامعه حقوقی، استاید دانشگاه و دانشجویان و وکلا دعوت می‌کنیم تا از طریق سکوی با نشانی
http://www.skyroom.online/ch/mahtateh/theran۰۹ در این دادگاه حضور پیدا کنند.

ملایی گفت: دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir/ اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *