رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیانیچ: بازگشت پوگبا به یوونتوس رویای هواداران است/ بوفون بهترین دروازه‌بان تمامی ادوار است

19:59 - 19 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۴۷۵۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
هافبک بوسنیایی بانوی پیر از احتمال بازگشت هافبک پیشین یوونتوس به جمع راه‌راه پوشان تورین استقبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، میرالم پیانیچ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا در خصوص احتمال بازگشت پل پوگبا به یوونتوس گفت: این رویای هواداران ما است. باشگاه یوونتوس چند بازیکن فوق‌العاده به خدمت گرفته و همچنان در فکر تقویت بیشتر تیم است. همه ما از حضور پوگبا در یوونتوس استقبال می‌کنیم.

پل پوگبا در سال ۲۰۱۶ به حضور چهار ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و به منچستریونایتد بازگشت، اما سرد شدن رابطه او با ژوزه مورینیو در این فصل، سبب شده تا شایعاتی در خصوص احتمال جدایی وی از شیاطین سرخ بر سر زبان‌ها بیفتد و بازگشت وی به یوونتوس نیز یکی از شایعات داغ این روز‌ها به شما می‌رود.

هافبک بوسنیایی بانوی پیر همچنین در خصوص رویای خود نیز اظهار داشت: رویای من قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و برای رسیدن به این عنوان هر کاری که از دستمان ساخته باشد را انجام خواهیم داد. کسب سه‌گانه قهرمانی هم یک رویا و یک هدف برای ما به شمار می‌رود.

پیانیچ تصریح کرد: ما تیم قدرتمندی داریم که سخت تلاش می‌کند تا بهتر شود. آلگری هم می‌داند که چطور این تیم را مدیریت کند. حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس هم یک امتیاز برای ما است. به نظرم این بهترین تیم در تاریخ باشگاه یوونتوس است.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش در تمجید از دروازه‌بان پیشین بانوی پیر خاطرنشان کرد: بوفون احتمالاً بهترین دروازه‌بان تمامی ادوار است. او الگویی مناسب و چهره‌ای مهم در رختکن یووه بود. اکنون هم کیه‌لینی مرجع رختکن تیم است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *