افزایش تعامل، راهکار چابک سازی سازمان‌ها در انجام تکالیف قانونی است

9:56 - 20 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۴۷۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه هم اندیشی این سازمان و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، افزایش تعامل را راهکار چابک سازی سازمان‌ها در انجام تکالیف قانونی عنوان کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه هم اندیشی این سازمان و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: حضور شما در سازمان حمایت به عنوان یک سازمان اثرگذار قطعا موثر خواهد بود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: حضور تعاملی بسیار برای گذر از بحران و شرایط اقتصادی فعلی بسیار موثر بوده و توانسته ایم تدابیر موثری بیاندیشیم و ضمن تشکر از تمام تلاش‌های آقای نوابی و همکارانشان؛ توانستیم با همکاری و تعامل آن‌ها شرایط فعلی را مدیریت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مطالبات و توقعات مردمی و حاکمیتی وجود دارد و برای هر مساله‌ای در بازار، هجمه‌ها به سمت سازمان تعزیرات و سازمان حمایت است.

انصاری گفت: جمعیت و نیروی انسانی سازمان ما برای یک شرایط عادی، طبیعی است، اما در شرایط بحران باید یک حجم کار مضاعفی بر پیکره سازمان‌ها وارد کنیم و اگرچه تعاملات خوبی در یک سال گذشته انجام شده، اما تصورم این است که اگر تعاملات موجود را اجرایی‌تر کنیم، به نتایج بهتری می‌رسیم.

معاون وزیر دادگستری در پایان اظهار داشت: سرعت، چابکی و پاسخگویی سریع؛ اقناع اجتماعی بیشتری را در پی خواهد داشت و ضمن اعلام آمادگی برای همکاری، این فرصت را مغتنم می‌شماریم که بهتر از گذشته برای بهبود شرایط عملکردی خودمان و چابک سازی سازمان‌ها اقدام کنیم.

انصاری تاکید کرد: نیازمند واکاوی و هماهنگی جدی در کارگروه‌ها و جلسات هستیم و معتقدیم که عکس العمل‌ها و اتفاقات اگر به موقع باشد، موجب برخورد با تخلفات نمی‌شود و حکم محوری اگرچه اثرگذار است، اما کافی نیست.

در ادامه این نشست، معاونین و مدیران کل دو سازمان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این زمینه، بازدارندگی جرائم، نیاز به آموزش، افزایش تعامل در زمینه فناوری اطلاعات، همسان سازی دو سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵، لایحه تغییر قانون و لزوم افزایش اختیارات بازرسان بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *