قهرمانی در لیگ تکواندو سخت است اما به سختی عادت داریم/ در رقابت‌های جهانی امتیازات از دست رفته رنکینگ را جبران می‌کنم

8:33 - 20 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۴۶۳۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش تکواندوی ایران گفت: امیدوارم خدا کمک کند تا در ترکیب تیم اعزامی به انگلیس باشم و بتوانم با درخشش در رقابت‌های جهانی امتیازات از دست رفته رنکینگ المپیکی را جبران کنم.

سعید رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: نسبت به سال گذشته از نظر امتیازی شرایط خوبی در پایان نیم فصل اول نداشتیم، اما تلاش ما این است که در نیم فصل دوم تمام بازی‌ها را ببریم تا در جدول جایگاه بهتری پیدا کنیم.

وی در واکنش به این سوال که آیا دانشگاه آزاد را مدعی قهرمانی در لیگ تکواندو می‌داند، گفت: کارمان برای قهرمانی بسیار سخت است، اما ما به سختی عادت داریم و رسیدن به جام قهرمانی دور از دسترس نیست.

قهرمان تکواندوی بازی‌های آسیایی جاکارتا در خصوص شرایط مالی تیم دانشگاه آزاد تصریح کرد: خداراشکر مطالبات سال گذشته به طور کامل تسویه شد، اما تا پایان نیم فصل اول هنوز پولی از فصل جدید دریافت نکردیم. امیدوارم دغدغه‌های مالی بازیکنان برطرف شود تا بتوانیم این تیم را تا پایان فصل قهرمان لیگ تکواندو کنیم.

رجبی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای حضور در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی انگلیس انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: برای حضور در ترکیب تیم ملی باری حضور در میدان جهانی رقابت‌های انتخابی برگزار می‌شود و بهترین نفر در سنگین وزن فیکس خواهد شد. امیدوارم خدا کمک کند تا در ترکیب این تیم باشم و بتوانم با درخشش در رقابت‌های جهانی امتیازات از دست رفته رنکینگ المپیکی را جبران کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *