رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان: راه برون‌رفت از مشکلات تقویت تفکر بسیج در جامعه است

14:26 - 02 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۹۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان: راه برون‌رفت از مشکلات تقویت تفکر بسیج در جامعه است
رئیس کل دادگستری استان اصفهان حاکمیت تفکر بسیج در جامعه را مهمترین عامل مقابله با تهدیدات دشمنان دانست و گفت: راه اساسی برون‌رفت از مشکلات کشور تقویت تفکر بسیج است.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام‌و المسلمین اسدالله جعفری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: تأسیس نهاد مبارک بسیج توسط امام عظیم‌الشأن یکی از رخداد‌های بسیار مهم در تقویم و تاریخ انقلاب اسلامی است.  

وی افزود: امام خمینی (ره) با هوش، ذکاوت، دوراندیشی و تدبیر بی‌نظیر خود، با این حرکت و تصمیم مبارک، انقلاب اسلامی را در برابر همه تهدیدات و دشمنی‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان و معاندین انقلاب اسلامی بیمه کرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: وجود ذهن قوی، قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی بالا، هوش و ذکاوت در طراحی و برنامه‌ریزی، دشمن شناسی، موقعیت‌شناسی و ظرفیت‌شناسی در وجود امام راحل (ره) در کنار الهام و الطاف الهی، باعث شد این شخصیت بی‌نظیر در کنار رهبری و امامت امت، ساختار‌ها و سازمان‌های جدید و ظرفیت‌های نو با زمینه فعالیت ابتکاری و خلاقیت بالا ایجاد کند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) در مقام معمار کبیر انقلاب یک بنای بزرگ و بدون عیب و نقص را طراحی کرد و نهاد‌هایی همچون سپاه پاسداران، جهاد سازندگی، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ده‌ها سازمان جدید و ماموریت‌هایی که برای آن‌ها طراحی شد تصمیمی بود که به گواه همه دوستان و دشمنان انقلاب نشان از دوراندیشی و جامعیت رهبری و پیشوایی حضرت امام داشت که مختص به رهبران الهی است و بسیج مستضعفین نیز یکی از همین تأسیسات پربرکت بود.

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بدون شک بسیج در میان ده‌ها تأسیس جدید در انقلاب، در فهرست کارکرد‌های مؤثر جمهوری اسلامی در همه میادین در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها در صدر قرار دارد.

ملاک بسیجی بودن، داشتن تفکر بسیجی است

وی یادآور شد: جامعیت، مانعیت، شمول، گستره و وسعت این مفهوم مقدس در سطح و عمق بسیار وسیع بوده و شامل گروه، حزب، منطقه خاص و حتی منحصر و محدود به کشور ایران نیست و بر همین اساس در اندیشه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری ملاک بسیجی بودن، داشتن تفکر بسیجی است.

حجت‌الاسلام‌و المسلمین اسدالله جعفری خاطر نشان کرد: امروز مهمترین عامل بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمنان، مهمترین عامل پیشرفت در عرصه‌های مختلف و از جمله بزرگ‌ترین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی در بسیج خلاصه می‌شود.

وی اضافه کرد: به همین خاطر از همان ابتدا تفکر بسیجی مورد هجمه دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی بود و امروز نیز راه اساسی برون‌رفت از مشکلات کشور تقویت تفکر بسیجی و تأسی و الگوپذیری از روحیه انقلابی بسیج است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از تعدادی از بسیجیان نمونه و کارکنان دادگستری استان اصفهان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند، با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *