رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای طرح پایش و نظارت بر توزیع عمده سوخت در استان هرمزگان

9:25 - 02 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۹۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اجرای طرح پایش و نظارت بر توزیع عمده سوخت در استان هرمزگان
رئیس کل دادگستری هرمزگان از اجرای طرح پایش و نظارت بر توزیع عمده سوخت به منظور مقابله با قاچاق فرآورده‌های نفتی در این استان خبر داد.

خبرگزاری میزان _ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از اجرای طرح پایش و نظارت بر توزیع عمده و جزء سوخت با مشارکت و نظارت قضات و کارکنان دستگاه قضایی خبر داد. 

وی گفت: هدف از اجرای این طرح، نظارت بر توزیع سوخت در صنایع، اصناف، ماشین آلات راهسازی و شیلات است.

قهرمانی در ادامه افزود: تیم‌های نظارت و پایش دستگاه قضایی متشکل از قضات و کارمندان دادگستری است که با رصد دقیق و تحلیل داده‌ها ضمن بررسی موارد اختصاص سوخت، اقدامات مجرمانه و هرگونه انحراف و فساد را کشف می‌کنند و برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل می‌دهند. 

قهرمانی با بیان اینکه تیم‌های پایش و نظارت دستگاه قضایی در حوزه پیشگیری و مقابله قاطع با قاچاق سوخت گام بر می‌دارند، خاطرنشان کرد: این تیم‌ها بر اجرای این طرح نظارت می‌کنند تا توزیع و تحویل سوخت فقط نسبت به مصرف کنندگان واقعی صورت گیرد. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین گفت: به شهروندان قانونمند اطمینان می‌دهیم که تمام سعی و تلاش ما این است که توزیع سوخت و تحویل آن به مصرف‌کنندگان با کمترین زحمت و دردسر صورت گیرد.

وی تصریح کرد: پیام ما به افراد قانون گریز و متخلف هم این است که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و دسترسی‌هایی که به سامانه‌های مختلف داریم به زودی به سراغ همه افرادی خواهیم رفت که حتی یک بشکه سوخت را قاچاق کرده اند. 

قهرمانی تأکید کرد: با تدابیر اتخاذ شده هم در حوزه ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان اقدامات خوبی صورت گرفته است و هم در خصوص شناسایی افرادی که در حوزه قاچاق سوخت فعالیت می‌کنند موفقیت‌های بزرگی محقق شده است. 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه در حفاظت سرمایه‌های ملی و اموال عمومی به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد، خاطرنشان کرد: به زودی خبر‌های خوبی، در حوزه مقابله با قاچاق سوخت و ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان اعلام خواهد شد. 

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *