تقاضا‌های تصنعی برای خرید سکه موجب ایجاد نابسامانی در بازار شد/ عده‏‎ای پیاده نظام دشمن در داخل کشور شده‌اند

9:42 - 20 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۴۵۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت ‏الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه عده‌ای در حوزه طلا و ایجاد نابسامانی قیمت سکه در حقیقت پیاده نظام دشمن در داخل کشور شده‌اند گفت: نظارت و کنترل دقیق بازارسکه و طلا در ایجاد آرامش و امنیت جامعه بسیار اثر گذار است.

تقاضا‌های تصنعی برای خرید سکه موجب ایجاد نابسامانی در بازار شد/ عده‏‎ای پیاده نظام دشمن در داخل کشور شده‌اندبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ؛ حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار با رییس و اعضای اتحادیه طلا فروشان استان زنجان گفت: نظارت و کنترل دقیق بازارسکه و طلا در ایجاد آرامش و امنیت جامعه بسیار اثر گذار است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه عده‌ای در حوزه طلا و ایجاد نابسامانی قیمت سکه در حقیقت پیاده نظام دشمن در داخل کشور شده‌اند تصریح کرد: همه باید با قدرت در مقابل دشمن جهت جلوگیری از رسیدن به اهداف شوم و اخلال گرایانه خود در کشور بایستیم.

وی گفت: تقاضا‌های تصنعی برای خرید سکه در بازار و ایجاد برخی مشکلات از ترفند‌های برخی افراد برای ایجاد ناآرامی در بازار بود و این افراد بدون اینکه قصد خرید داشته باشند صرفا بازار سکه را ملتهب نموده که در این راستا مردم و مسئولین باید مدیریت، توجه و نظارت دقیق به موضوع داشته باشند.

رییس شورای قضایی استان زنجان خاطر نشان کرد: اگر مسیر حرکت و تلاش، حلال و درست باشد کار برکت پیدا می‌کند و اگر این حرکت در مسیر حرام و نادرست باشد زیان ده خواهد بود.

گفتی است: در ابتدای این دیدار اعضای اتحادیه طلا فروشان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات حوزه خود درخواست حمایت دستگاه قضایی برای پیشبرد اهداف خود را مطرح کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *