معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از کمپ‌های ترک اعتیاد استان بازدید کرد

9:02 - 30 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۵۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از کمپ‌های ترک اعتیاد استان بازدید کرد
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل به همراه نمایندگان دستگاه‌های متولی به منظور بررسی وضعیت ایمنی و پیشگیری از بروز هرگونه حوادث احتمالی از کمپ‌های ترک اعتیاد سطح استان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان_ جهانگیر جوانمرد اظهار کرد: طی بازدید‌هایی که به صورت مستمر از کمپ‌های ترک اعتیاد در سطح استان انجام می‌شود نواقصات، مشکلات و خواسته‌های مددجویان با حضور کارشناسان امر احصاء شده و به مجموعه‌های مرتبط جهت رفع آن منعکس می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان افزود: همچنین در این بازدید‌ها وسایل و تجهیزات از لحاظ ایمنی مورد بازدید قرار گرفته و موارد غیر اصولی و خارج از استاندارد اعم از فیزیکی، بهداشتی و ... به نهاد‌های مربوطه اعلام و تأکید شد تا اقدامات پیشگیرانه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی سپس در راستای ایجاد اشتغال و جلوگیری از بازگشت دوباره معتادان بهبود‌یافته به چرخه اعتیاد خاطر نشان کرد: حرفه‌آموزی و مهارت‌آموزی باید در اولویت مراکز ترک اعتیاد باشد و از آنجایی که اشتغال و آسیب‌های اجتماعی به عنوان دغدغه‌های مهم جامعه ما هستند برای کاهش مشکلات مربوط به این دو حوزه باید تقویت حرفه‌آموزی را جدی بگیریم.  

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *