کاهش خاموشی‌ها با نوسازی کلید‌های قدرت دژنکتور

10:39 - 26 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۸۴۵
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
کاهش خاموشی‌ها با نوسازی کلید‌های قدرت دژنکتور
نماینده یک شرکت دانش بنیان گفت: با نوسازی کلید‌های قدرت دژنکتور علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور، سرعت عمل افزایش یافته و خاموشی‌ها را به حداقل می‌رسد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه‌اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، سید هادی حسینی در حاشیه نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق و بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران با بیان اینکه کلید‌های قدیمی در صنعت برق کشور نیاز به بازسازی و نوسازی دارد، گفت: مجموعه ما به صورت تخصصی و پژوهشی در زمینه نوسازی کلید‌های قدرت دژنکتور فعالیت می‌کند، چرا که در شرایط تحریم قطعات یدکی وجود ندارد و بر این اساس هزینه سنگینی را متحمل می‌شوند.

وی افزود: با نوسازی کلید‌های قدیمی، علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور، سرعت عمل را افزایش داده و خاموشی‌ها را به حداقل می‌رساند و چنانچه حادثه‌ای پیش بیاید در سریع‌ترین زمان این کلید‌ها قابلیت جایگزینی دارد و حداقل در فاصله زمانی سه ساعت می‌توان جایگزینی انجام داد.

وی افزود: این محصول در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به صورت خاص انجام می‌شود و به تازگی در در مناطق توزیع برق استان تهران هم مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
این مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان از احداث کارخانه در راستای کار توسعه‌ای خبر داد و یادآور شد: این اقدام در جهت توسعه و اشتغالزایی کاربرد بالایی در کشور دارد و در این زمینه نیاز به حمایت داریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *