قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران با ۱۵ مددجو به صورت برخط ملاقات کرد/ آزادی ۲ زندانی در ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران

17:42 - 23 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۴۸۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران با ۱۵ مددجو به صورت برخط ملاقات کرد/ آزادی ۲ زندانی در ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران
در ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری استان تهران با ۱۵ نفر از زندانیان ندامتگاه اوین به صورت برخط دیدار و زمینه آزادی ۲ زندانی فراهم شد.

خبرگزاری میزان-حاجی رضا شاکرمی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری که امروز برگزار شد،گفت: در اجرای دستور رئیس کل دادگستری استان امروز با ۱۵ نفر از زندانیان ندامتگاه اوین به صورت برخط دیدار و گفتگو شد.

شاکرمی گفت: برگزاری ملاقات با مددجویان زندان‌های تهران اثرات مثبتی در پی دارد که ۲ زندانی دیگر در هفته جاری که یکی از این افراد سابقه ۱۵ سال حبس و دیگری با ۵ سال حبس بدلیل عجز از پرداخت بدهی به طلبکاران در زندان اوین به سر می‌بردند، با بهره‌مندی از کمک خیرین و با همکاری ستاد دیه استان تهران زمینه آزادی آن‌ها فراهم شد و این مهم از جمله نتایج اثربخش این ملاقات‌ها است.

وی گفت: از روسا و دادستان‌های استان خواسته شده است ضمن برگزاری مستمر جلسات ملاقات مردمی در هر هفته با زندانیان مرتبط با حوزه قضایی نیز به صورت برخط و بهره مندی از سامانه‌های ویدئوکنفرانسی دیدار وگفت‌وگو کنند.

همچنین در هفته گذشته نیز طی تماس تلفنی شاکرمی با یکی از خیرین در استان البرز همزمان با ملاقات با فرد زندانی که ۱۶ سال در زندان محبوس بود زمینه آزادی وی فراهم شد.

یونس طرهانی معاون رئیس کل دادگستری استان تهران در امور زندان‌ها نیز در برنامه ملاقات مردمی امروز (سه شنبه ۲۳ آبان) نیز با تعدادی از مددجویان زندان اوین به صورت برخط دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به همت خیرین استان تهران در هفته گذشته و طی هفته جاری، زمینه آزادی ۴ نفر از مددجویان جرایم غیر عمد و مالی فراهم شد که این افراد به جامعه و کانون گرم خانواده خود برمی گردند و مسئولان قضایی ضمن گفتگو با محکومین زندان‌های تهران مسائل و مشکلات مطرح شده را استماع و برای پیگیری و رفع مسائل دستورات لازم را صادر کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *