رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ممانعت از ورود آقایان به واگن ویژه بانوان در مترو تهران

۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲:۴۹
کد خبر: ۴۷۴۳۲۵۶
دسته بندی‌: عکس ، خبری عکاس : حسین یاراحمدی
طرح ممانعت از ورود آقایان به واگن‌های مخصوص بانوان در مترو تهران به دلیل شکایت فراوان بانوان از این موضوع در دستور کار قرار گرفته است و بر همین اساس کارکنان و پلیس مترو از حدود ۲ ماه قبل از ورود آقایان به واگن ویژه بانوان جلوگیری می‌کنند.

برچسب ها: مترو واگن بانوان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
0
0
بنظر من اگه مردی سوار واگن زنان شد یا با احترام سوار نشه یا اگه سوار شد و نخواست پیاده بشه قطار ب علت سوار شدن در واگن زنان حرکت نکنه تا اون اشخاص پیاده بشن این یک توبیخ عمومی و اجرای تکرار نشدنی در دفعات بعدی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
0
0
سلام. ما که پلیسی در مترو ندیدیم که مانع ورود آقایان به واگن ویژه خانمها بشود. و آقایان چه در شکل مسافر چه فروشنده به کررات وارد داگن خانمها شده و واقعا موجب سلب آسایش خانمها میشوند. و این در حالیست که از بلندگو مدام اعلام میکنند که " ورود آقایان به واگن خانمها از مصادیق مزاحمت است و پیگرد قانونی دارد. " و بعد اعلام میکنند " لطفا رعایت کنید!" واقعا چنین برخوردی با چیزی که قابل پیگرد قانونی است، کافی است؟ همینطور در مورد رعایت حجاب. در مترو اعلام میشود "رعایت حجاب در مترو الزامی است." اما خانمهای بی حجاب و بعضا با پوشش بسیلر نامناسب در مترو رفت و آمد کرده و از آن استفاده میکنند. معنای کلمه "الزام" را متوجه نمیشوم. بااین روند که مسئولین پیش میروند، به تدریج کلمات مفهوم خود را از دست داده و معنای دیگری پیدا خواهند کرد. لطفا با جدیت پیگیری کنید. متشکرم.