برخورد بدون اغماض با عوامل ساخت و سازهای ناایمن در سیستان و بلوچستان

14:50 - 03 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۱۷۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
برخورد بدون اغماض با عوامل ساخت و سازهای ناایمن در سیستان و بلوچستان
سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از برخورد بدون اغماض با عوامل ساخت و ساز ساختمان‌های ناایمن خبر داد.

خبرگزاری میزان - ابولفضل احمدزاده، سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان در جلسه کمیته راهبری ایمنی استان گفت: از آنجا که بیشترین میزان وقوع حوادث شغلی یا حوادث ناشی از کار در کارگاه‌های ساختمانی است و این موضوع، اهمیت رعایت نکات ایمنی را نشان می‌دهد با عوامل ساخت و ساز ساختمان‌های ناایمن بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی افزود: میزان ساخت و ساز‌های ساختمانی در شهرستان زاهدان زیاد است و افزایش بازرسی‌ها و نظارت‌ها از ابتدا تا پایان کار و همین‌طور کیفیت و میزان مصالح بکار رفته در طرح‌های ساختمانی اهمیت دو چندانی دارد، چرا که پای جان و مال مردم در میان است.

 سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان ادامه داد: تلاش‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی قابل توجه است و آموزش و فرهنگ سازی یکی از اولویت‌های مهم در این استان به شمار می‌رود و همه دست اندرکاران باید آن را مورد توجه قرار دهند.

 وی تشکیل کارگروه صیانت از حقوق مردم در مقابل ساختمان‌های ناایمن را از طریق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برای شناسایی ساختمان‌های ناایمن و برخورد با عوامل حادثه ساز ضروری دانست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *