معاون دادستان کل کشور از مجتمع بندری امام خمینی خوزستان بازدید کرد

15:10 - 02 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۹۶۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون دادستان کل کشور از مجتمع بندری امام خمینی خوزستان بازدید کرد
معاون قضایی دادستان کل کشور از انبار‌های نگهداری کالا‌های اساسی بندر امام خمینی (ره) بازدید و وضعیت نگهداری و فرآیند ترخیص کالا‌ها را بررسی کرد. 

خبرگزاری میزان - علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه هیئت همراه در بازدید از انبار‌های نگهداری کالا‌های اساسی بندر امام خمینی (ره)، وضعیت نگهداری و فرآیند ترخیص کالا‌ها از این بندر را بررسی کرد. 

جمادی در ادامه سفر خود به استان خوزستان، با حضور در ترمینال مکانیزه غلات شماره ۴ اداره کل بنادر و کشتیرانی بندر، از بخش‌های مختلف از جمله انبار شرکت‌ها، محل ضدعفونی کالاها، نحوه بارگیری، تخلیه و ترخیص، خطوط انتقال فعلی و خطوط در حال راه‌اندازی و کشتی‌های مستقر در بندر بازدید کرد. 

رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مسئولان مختلف بندر در جریان وضعیت سلامت کالا‌های اساسی و آخرین وضعیت ترخیص کالا‌ها قرار گرفت و بر ضرورت تسریع ترخیص این کالا‌ها در راستای حفظ سلامت آن‌ها و کنترل بازار تاکید کرد. 

جمادی گفت: پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی خطوط مکانیزه انتقال کالا‌های اساسی، شاهد کاهش هدر رفت بار و تسریع در فرایند خروج کالا از بنادر استان باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *