رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرواز تهران به بوشهر و بالعکس شرکت هواپیمایی چابهار با ورود دستگاه قضایی آغاز شد

13:56 - 02 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۹۲۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پرواز تهران به بوشهر و بالعکس شرکت هواپیمایی چابهار با ورود دستگاه قضایی آغاز شد
شروع پرواز تهران به بوشهر و بالعکس شرکت هواپیمایی چابهار با پیگیری‌های مجدانه رئیس کل دادگستری استان بوشهر نسبت به افزایش پرواز‌های ورودی وخروجی استان صورت گرفت.

خبرگزاری میزان - مراسم آغاز پرواز تهران به بوشهر و بالعکس شرکت هواپیمایی چابهار با حضور عباس قنبری بازرس حراست سازمان هواپیمایی کشوری و نماینده شرکت هواپیمایی چابهار مهندس شیرازی در فرودگاه بوشهر انجام شد.

در مراسم افتتاحیه پرواز در استان بوشهر عباس قنبری ضمن تقدیر و تشکر ویژه از رئیس کل دادگستری استان بوشهر درخصوص پیگیری‌های مجدانه نسبت به افزایش پرواز‌های ورودی و خروجی استان بوشهر و با تشکر از ریاست سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرکل حراست سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر و مدیرعامل شرکت هواپیمایی چابهار نسبت به همکاری ویژه جهت شروع پرواز‌های مسیر تهران به بوشهر و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی چابهار گفت: در صدد هستیم با پیگیری رئیس کل دادگستری استان بوشهر  به زودی مسیر‌های پروازی دیگری نیز برای استان بوشهر برقرار شود.

این مراسم با اجرای خوش امد گویی ویژه (واتر سولوت) ورود اولین پرواز این شرکت و تقدیر از گروه پروازی با اهدای گل و با حضور مسئولین فرودگاهی و قضایی استان برگزار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *