رکوردزنی آلیسون و ثبت آماری خاص توسط صلاح

18:26 - 17 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۴۰۹۲
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
دروازه‌بان و مهاجم سرخپوشان مرسی‌ساید آمار قابل‌توجهی از خود برجای گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال لیورپول عصر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، میزبان خود بورنموث را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید و موقتاً صدرنشین این رقابت‌ها شد.

شاگردان یورگن کلوپ با این پیروزی رکورد شکست‌ناپذیری خود در فصل جدید لیگ برتر را به ۱۶ بازی (۱۳ برد و ۳ تساوی) رساندند و این آمار بهتری از لیورپول فصل ۷۹-۱۹۷۸ و لیورپول فصل ۸۸-۱۹۸۷ است که به ترتیب رکورد «۱۲ برد، ۳ تساوی و یک شکست» و «۱۲ برد و ۴ تساوی» را در ۱۶ بازی اول از خود برجای گذاشته بودند و اتفاقاً در همان دو فصل هم به قهرمانی رسیده بودند.

آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی بندرنشینان هم اکنون در ۱۶ بازی ابتدایی فصل لیگ برتر شکست را تجربه نکرده و این در بین بازیکنان تاریخ باشگاه لیورپول یک رکورد جدید به حساب می‌آید.

محمد صلاح، مهاجم مصری سرخپوشان مرسی‌ساید هم که در بازی با بورنموث هت‌تریک کرد، تبدیل به اولین بازیکن لیورپول شد که از ماه مارس ۲۰۱۴ زمانی که لوئیس سوارس در خانه کاردیف‌سیتی سه گل به ثمر رساند، در دیداری خارج از خانه هت‌تریک می‌کند.

صلاح از ابتدای فصل گذشته تا کنون ۴۱ بار در رقابت‌های لیگ برتر برای لیورپول گلزنی کرده و در بین پنج لیگ معتبر اروپایی تنها لیونل مسی از بارسلونا با ۴۳ گل‌زده در رقابت‌های لالیگا آمار بهتری نسبت به وی ثبت کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *