عامل عروسی خونین کرمانشاه در ملارد دستگیر شد

16:05 - 17 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۴۰۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد از دستگیری عامل تیراندازی در مراسم عروسی در کرمانشاه که منجر به فوت چهار نفر و مجروح شدن 16 نفر شد، در این حوزه قضایی خبر داد.

جواد جبله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از دستگیری عامل تیراندازی در مراسم عروسی در کرمانشاه که منجر به فوت چهار نفر و مجروح شدن 16 نفر شد در این حوزه قضایی خبر داد و بیان داشت : این شخص همراه با یک قبضه اسلحه، 70 فشنگ جنگی و 3 خشاب ساعاتی پیش در ملارد دستگیر شده است. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد گفت: متهم در اقاریر خود مدعی شده که مراسم عروسی مربوط به خواهرزاده‎‌های او بوده و به دلیل اختلاف خانوادگی اقدام به این کار کرده است.

به گزارش ، سردار «منوچهر امان‌اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در رابطه با این حادثه گفته بود: این حادثه تیراندازی شامگاه 14 آذر در جریان برگزاری مراسم عروسی در شهرک «چمن» کرمانشاه اتفاق افتاد و در تحقیقات بعمل آمده از سوی پلیس مشخص شد در جریان برگزاری مراسم عروسی، یکی از میهمانان که سابقه شرارت و قتل نیز داشته، پس از درگیری با چند نفر از میهمانان و تهیه سلاح کلاشنیکف، اقدام به تیراندازی در مراسم می‌کند. به‌دنبال این تیراندازی 20 نفر زخمی می‌شوند که پس از انتقال به بیمارستان چهار نفر آن‌ها شامل یک زن و سه مرد جان خود را از دست می‌دهند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *