انتقاد معاون دادستان کل کشور از ستاد تنظیم بازار/ قیمت‌های مصوب لبنیات هرچه زودتر اعلام شود

10:03 - 18 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۳۹۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی دادستان کل کشور با انتقاد از عملکرد ستاد تنظیم بازار در عدم اعلام قیمت محصولات لبنی، گفت: متاسفانه ستاد تنظیم بازار قیمت‌های متعادل را گرفته است؛ اما قیمت‌های مصوب را اعلام نمی‌کند و این کار باعث تشدید بی ثباتی‌ها در بازار لبنیات می‌شود.

ستاد تنظیم بازار باید قیمت‌های مصوب لبنیات را اعلام کند/ بی ثباتی بازار نتیجه عدم اعلام قیمت‌هامحمدجواد حشمتی دادستان کل کشور در امور حقوق عامه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از عدم اعلام قیمت‌های مصوب محصولات لبنی توسط ستاد تنظیم بازار انتقاد کرد و گفت: ستاد تنظیم بازار در ارتباط با ساماندهی قیمت محصولات لبنی بسیار کند عمل می‌نماید و فعال نیست در حالی که این ستاد باید در شرایط التهابی حضور جدی و مستمر داشته باشد.

وی اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار در این خصوص باید پیگیرتر و فعال‌تر بوده و قیمت‌های مصوبی را که در جلسه با انجمن صنایع لبنی مشخص کرده‌اند به بازار اعلام کند تا واحد‌های تولیدی، دامداران و مصرف کنندگان تکلیف خود را بدانند و با این کار بازار تنظیم شود.

این مقام قضایی تصریح کرد: متاسفانه این ستاد از یک ماه قبل و حتی شاید قبل‌تر از آن به موضوع ورود کرده و قیمت‌های متعادل را که با انجمن صنایع لبنی نهایی کرده است ولی قیمت‌های مصوب را اعلام نمی‌کند و این کار باعث تشدید بی ثباتی‌ها در بازار لبنیات شده است.


برچسب ها: احیای حقوق عامه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *