گفت‌وگو|

دیدار رئیس قوه قضاییه با دانشجویان باعث رضایت‌مندی این قشر می‌شود

8:12 - 17 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۱۷۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دیدار رئیس قوه قضاییه با دانشجویان باعث رضایت‌مندی این قشر می‌شود
یک نماینده مجلس با بیان اینکه زمانی که دانشجویان در دیدار با رئیس قوه قضاییه قانع می‌شوند موجب امیدواری بیشتر در این قشر خواهد شد گفت: وقتی خواسته‌های دانشجویان مورد توجه قرار می‌گیرد نسبت به مسئولان رده بالای کشور خوش‌بین‌تر خواهند شد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای چهارشنبه ۱۲ مهر در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی، در دانشگاه تبریز حاضر شد و با دانشجویان و جوانان به صورت مستقیم و بدون‌واسطه به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، در این باره اظهار کرد: ارتباطات با مردم و به ویژه قشر دانشجو راهکار مهمی برای رسیدن به موفقیت و حل مشکلات مردم است که مورد توجه قوای سه گانه و دستگاه قضا قرار دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: دانشجویان و نخبگان عنصر آگاه به مسائل اجتماعی، سیاسی و ... هستند و مسائل را به خوبی تحلیل می‌کنند، دیدار با این قشر از جامعه باعث دیده‌شدن ضعف‌ها و برجسته‌شدن نقاط قوت می‌شود و در نهایت به نفع قوه قضاییه است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات ادامه داد: زمانی که دانشجویان در دیدار با رئیس قوه قضاییه قانع می‌شوند موجب امیدواری بیشتر در این قشر خواهد شد چراکه خواسته‌های آنان مورد توجه قرار می‌گیرد و نسل جوان نسبت به مسئولان رده بالای کشور خوش‌بین‌تر خواهند شد و این اقدام رضایت‌مندی به دنبال دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *